Вступ…………………………………………………………………………….…3
Розділ 1. Теоретичні аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємства………………………………………………………………………5
1.1. Економічна сутність категорії «конкурентоспроможність підприємства»……………………………………………………………………..5
1.2. Методи оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства…………..12
1.3. Фактори підвищення конкурентоспроможності підприємства………….24
Розділ 2. Економічна діагностика діяльності ТОВ «Спорт Маркетинг» та оцінка рівня конкурентоспроможності………………………………………...30
2.1. Загальна характеристика діяльності ТОВ «Спорт маркетинг»…………..30
2.2. Фінансово-економічний аналіз діяльності ТОВ «Спорт маркетинг»……36
2.3. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища ТОВ «Спорт маркетинг»……………………………………………………………………….49
2.4. Оцінка рівня конкурентоспроможності ТОВ «Спорт маркетинг»………52
Розділ 3. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Спорт маркетинг»………………………………………………………………61
3.1. Розробка та оцінка альтернатив підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Спорт маркетинг»………………………………………………………...61
3.2. Практичні рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Спорт маркетинг»………………………………………………………………72
Висновки та пропозиції………………………………………………………….82
Список використаних джерел…………………………………………………..86
Тип: | Другое |
Цена: | 550,00 грн. |
Дата сдачи: | 01.09.2012 |
НОМЕР: | 128851 |
Язык: | украинский |