Вступ…………………………………………………………………………….…3
Розділ 1. Теоретичні аспекти формування іміджу організації…………………5
1.1. Сутність іміджу організації………………………………………………….5
1.2.Процес формування сприятливого іміджу організації……………………13
1.3. Створення позитивного іміджу та надійної репутації організації……….20
Розділ 2. Дослідження процесу формування іміджу організації ПП «Зевс»...27
2.1.Організаційно-економічна характеристика підприємства………………..27
2.2.Аналіз функціонування середовища організації…………………………..43
2.3. Дослідження методів формування іміджу організації……………………51
Розділ 3. Напрями вдосконалення формування іміджу організації…………..60
3.1.Стратегія формування іміджу організації………………………………….60
3.2.Розробка рекламної кампанії з формування іміджу організації…………66
Висновки та пропозиції………………………………………………………….88
Список використаних джерел…………………………………………………..93
Додатки…………………………………………………………………………...98
Тип: | Другое |
Цена: | 550,00 грн. |
Дата сдачи: | 20.08.2012 |
ВУЗ: | МАУП |
НОМЕР: | 128862 |
Курс: | 6 |
Язык: | украинский |