Вступ 3
Розділ 1. Методологічні аспекти формування цінової політики підприємства 6
1.1.Роль та значення ціни як економічної категорії 6
1.2.Класифікація цін ринкової економіки 9
1.3.Види цін та методи ціноутворення 17
Розділ 2. Оцінка цінової політики підприємства (на прикладі ТОВ «ГолденТелком») 23
2.1 Загальна техніко-економічна характеристика ТОВ «ГолденТелком» 23
2.2 Аналіз фінансового стану ТОВ «ГолденТелеком» та рівня витрат 31
2.3. Аналіз цінової політики ТОВ «ГолденТелеком» 36
Розділ 3. Шляхи вдосконалення цінової політики підприємства 44
3.1. Вибір методу ціноутворення на телекомунікаційні послуги 44
3.2. Планування цін на послуги ТОВ «ГолденТелеком» 47
Висновки 53
Література 56
Додатки 60
Тип: | Дипломы |
Цена: | 200,00 грн. |
Дата сдачи: | 20.09.2011 |
ВУЗ: | КНУТЕД |
НОМЕР: | 128203 |
Язык: | украинский |