"РІЗНОВИДИ ІНТЕРВ’Ю У СУЧАСНИХ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ВИДАННЯХ

"РІЗНОВИДИ ІНТЕРВ’Ю У СУЧАСНИХ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ВИДАННЯХ

Тип:Дипломы
Цена: 600 грн.
Дата сдачи: 2010
НОМЕР: 125981
Fill out my online form.

ВСТУП    3
РОЗДІЛ 1. ІНТЕРВ’Ю ЯК ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЖАНР ТА МЕТОД ЗБИРАННЯ ІНФОРМАЦІЇ    7
1.1. Новітні та класичні дефініції жанру інтерв’ю    7
1.2. Інтерв’ю в системі жанрів української журналістики    12
1.3. Особливості розвитку жанру інтерв’ю в умовах демократичної держави    19
Висновки до розділу    19
РОЗДІЛ 2. ІНТЕРВ’Ю У СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ПРЕСІ    21
2.1. Різновиди інтерв’ю в спеціалізованих виданнях    21
2.2. Організація та проведення інтерв’ю в сучасних виданнях з маркетингу    48
2.3 Основні вимоги до інтерв’ю у нових соціально-економічних умовах    55
Висновки до розділу    62
РОЗДІЛ 3. ІНТЕРВ’Ю У СУЧАСНИХ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ВИДАННЯХ    63
3.1. Журнал «ВІДДІЛ МАРКЕТИНГУ», особливості організації інтерв’ю    63
3.2. Специфіка діяльності журналу «НОВИЙ МАРКЕТИНГ»    65
3.3. Новації жанру на шпальтах «MARKETING MEDIA REVIEW»    66
Висновки до розділу    67
ВИСНОВКИ    69
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ    71
ДОДАТКИ    75

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.