1. Попит та фактори, що його визначають 3
2. Оптимальний вибір споживача 7
3. Рівновага конкурентної галузі. 11
4. Рівновага на ринку праці. 16
Завдання 1 22
Відобразити: вплив поточного вибору на майбутні виробничі можливості
Завдання 2 23
Пояснити і відобразити, як вплине на рівноважну ціну і рівноважну кількість наступні змінювання: надається дотація на виробництво даного товару.
Завдання 3 25
Визначити еластичність пропозиції; для якого відрізку часу це характерно: при ціні 11 грн. величина пропозиції 322 шт., а при ціні 12 грн. – 322 шт.
Завдання 4 26
Визначити еластичність пропозиції; для якого відрізку часу це характерно: при ціні 11 грн. величина пропозиції 322 шт., а при ціні 12 грн. – 322 шт.
Завдання 5 27
Чи досягає споживач максимум корисності, якщо він купляє: 3 товари А по ціні 2.5 грн. (МU=12) и 3 товари Б по ціні 4 грн. (МU=22).
Завдання 6 28
Як зміниться рівноважна ціна і кількість, якщо: пропозиція (S) зменшиться.
Завдання 7 30
Зобразити бюджетну лінію, якщо: ціна товару Y 3 грн., товару Х 2 грн., доход 180 грн.
Завдання 8 32
Визначити чутливість двох товарів, якщо: при зростанні ціни товару Х з 11 до 14 грн., пропозиція товару Y знизилась зі 120 до 100 шт.
Завдання 9 33
Як наступні змінювання вплинуть на роз положення кривих МС, AVC, AFC, ATC (змістяться уверх чи униз чи залишаться незмінними):
а)зниження податку на майно;
б)збільшення номінальної зарплати робітників;
в)зниження тарифів на електроенергію;
г)подорожчання страхування устаткування;
д)збільшення транспортних витрат;
е)застосування більш ефективної технології.
Завдання 10 35
Навести приклад реклами, яка побудована на ефекті приєднування до більшості, ефекті сноба.
Список використаних джерел 36
Тип: | Контрольные |
Цена: | 110,00 грн. |
Дата сдачи: | 01.04.2010 |
НОМЕР: | 126816 |
Язык: | украинский |