4 варіант(4 питання та 10 завдань)

4 варіант(4 питання та 10 завдань)

Тип:Контрольные
Цена: 110,00 грн.
Дата сдачи: 01.04.2010
НОМЕР: 126816
Язык: украинский
Fill out my online form.

1. Попит та фактори, що його визначають    3
2. Оптимальний вибір споживача    7
3. Рівновага конкурентної галузі.    11
4. Рівновага на ринку праці.    16
Завдання 1    22
Відобразити: вплив поточного вибору на майбутні виробничі можливості
Завдання 2    23
Пояснити і відобразити, як вплине на рівноважну ціну і рівноважну кількість наступні змінювання: надається дотація на виробництво даного товару.
Завдання 3    25
Визначити еластичність пропозиції; для якого відрізку часу це характерно: при ціні 11 грн. величина пропозиції 322 шт., а при ціні 12 грн. – 322 шт.
Завдання 4    26
Визначити еластичність пропозиції; для якого відрізку часу це характерно: при ціні 11 грн. величина пропозиції 322 шт., а при ціні 12 грн. – 322 шт.
Завдання 5    27
Чи досягає споживач максимум корисності, якщо він купляє: 3 товари А по ціні 2.5 грн. (МU=12) и 3 товари Б по ціні 4 грн. (МU=22).
Завдання 6    28
Як зміниться рівноважна ціна і кількість, якщо: пропозиція (S) зменшиться.
Завдання 7    30
Зобразити бюджетну лінію, якщо: ціна товару Y 3 грн., товару Х 2 грн., доход 180 грн.
Завдання 8    32
Визначити чутливість двох товарів, якщо: при зростанні ціни товару Х з 11 до 14 грн., пропозиція товару Y знизилась зі 120 до 100 шт.
Завдання 9    33
Як наступні змінювання вплинуть на роз положення кривих МС, AVC, AFC, ATC (змістяться уверх чи униз чи залишаться незмінними):
а)зниження податку на майно;
б)збільшення номінальної зарплати робітників;
в)зниження тарифів на електроенергію;
г)подорожчання страхування устаткування;
д)збільшення транспортних витрат;
е)застосування більш ефективної технології.
Завдання 10    35
Навести приклад реклами, яка побудована на ефекті приєднування до більшості, ефекті сноба.
Список використаних джерел    36

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.