Формування туристичної політики на світовому та регіональному ринках

Формування туристичної політики на світовому та регіональному ринках

Тип:Курсовые
Цена: 160,00 грн.
Дата сдачи: 11.11.2010
НОМЕР: 127363
Язык: украинский
Fill out my online form.

Вступ    3
1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТУРИЗМУ    4
1.1 Туризм як суспільне явище та об'єкт географічного дослідження    4
1.2 Ринок туристичних послуг та його територіальна організація    8
РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ПОЛІТИКИ НА СВІТОВОМУ ТА РЕГІОНАЛЬНИХ РИНКАХ    14
2.1 Структурно-логічна схема геопросторового туристичного ринку    14
2.2 Макрорегіональні дослідження туристичного ринку    17
2.3 Дослідження національного туристичного ринку    22
РОЗДІЛ 3. ГЕОПРОСТОРОВА ОРГАНІЗАЦІЯ ТУРИСТИЧНОГО
ПРОЦЕСУ    27
3.1 Умови та чинники формування попиту    27
3.2 Тур як основний ринковий продукт    31
3.3 Структура та територіальна організація індустрії туризму    35
Висновок    39
Список використаних джерел    40

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.