Вступ 3
1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТУРИЗМУ 4
1.1 Туризм як суспільне явище та об'єкт географічного дослідження 4
1.2 Ринок туристичних послуг та його територіальна організація 8
РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ПОЛІТИКИ НА СВІТОВОМУ ТА РЕГІОНАЛЬНИХ РИНКАХ 14
2.1 Структурно-логічна схема геопросторового туристичного ринку 14
2.2 Макрорегіональні дослідження туристичного ринку 17
2.3 Дослідження національного туристичного ринку 22
РОЗДІЛ 3. ГЕОПРОСТОРОВА ОРГАНІЗАЦІЯ ТУРИСТИЧНОГО
ПРОЦЕСУ 27
3.1 Умови та чинники формування попиту 27
3.2 Тур як основний ринковий продукт 31
3.3 Структура та територіальна організація індустрії туризму 35
Висновок 39
Список використаних джерел 40
Тип: | Курсовые |
Цена: | 160,00 грн. |
Дата сдачи: | 11.11.2010 |
НОМЕР: | 127363 |
Язык: | украинский |