ВСТУП 2
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТУРОПЕРЕЙТИНГУ ТА ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ТУРІВ 4
1.1. Поняття туристичної діяльності та її нормативно-правове забезпечення в Україні. 4
1.2. Особливості організації роботи туроператора як ключового суб’єкта туристичної діяльності. 7
1.3. Тур як основний ринковий продукт туроператора. 14
РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ АСПЕКТИ ЗДІЙСНЕННЯ ТУРОПЕРАТОРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 18
2.1. Ліцензування туроператорської діяльності 18
2.2. Договірна діяльність туроператорів з постачальниками послуг 21
РОЗДІЛ ІІІ. ДОГОВІРНІ ВЗАЄМОВІДНОСИНИ МІЖ ОСНОВНИМИ УЧАСНИКАМИ ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ 29
3.1. Особливості угоди «туроператор-туроператор» 29
3.2. Договори між туроператором і тур агентом 33
ВИСНОВКИ 35
Список використаних джерел 37
| Тип: | Курсовые |
| Цена: | 160,00 грн. |
| Дата сдачи: | 29.10.2010 |
| ВУЗ: | КНТЕУ |
| НОМЕР: | 127313 |
| Курс: | 4 |
| Язык: | украинский |
