Вступ 3
Розділ І. Теоретичний аналіз проблеми соціально-педагогічної підтримки дітей з обмеженими функціональними можливостями 5
1.1 Теоретичні підходи до визначення проблеми підтримки дітей з обмеженими функціональними можливостями 5
1.2 Досвід реалізації західних та вітчизняних моделей щодо підтримки дітей з обмеженими функціональними можливостями 15
Розділ ІІ. Особливості впровадження та реалізації західних та вітчизняних моделей щодо підтримки дітей з обмеженими функціональними можливостями 26
2.1 Аналіз «моделі культурного плюралізму» щодо підтримки дітей з обмеженими функціональними можливостями 26
2.2 Аналіз "університету як інтеграційного поля" для щодо підтримки дітей з обмеженими функціональними можливостями 28
Висновки 34
Список використаних джерел 36
Тип: | Курсовые |
Цена: | 100,00 грн. |
Дата сдачи: | 19.05.2011 |
ВУЗ: | Гринченко |
НОМЕР: | 128026 |
Курс: | 3 |
Язык: | украинский |