ВСТУП 3
1. Теоретико-методичні засади конкурентоспроможності на засадах ключових компетенцій. 5
1.1.Сутність та значення конкурентоспроможності підприємства 5
1.2. Ідентифікація компетенцій в складі стратегічних активів підприємства 14
1.3.Послідовність розробки конкурентних стратегій підприємства 17
Рис.1.4 Система конкурентних стратегій підприємства 18
Рис 1.5. Взаємозв’язок стратегії та конкурентних переваг 20
Рис. 1.8. Аналіз потенціалу диференціації 24
2. Методичний підхід до дослідження ефективності діяльності та конкурентоспроможності ПрАТ «Фуршет» 29
2.1.Оцінка конкурентної позиції підприємства 29
2.2.Визначення інноваційного потенціалу ПрАТ «Фуршет» 37
3. Організаційно-економічний механізм формування конкурентних переваг інноваційного активного підприємства ПрАТ «Фуршет» 40
ВИСНОВКИ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 51
ДОДАТКИ 54
Тип: | Курсовые |
Цена: | 330,00 грн. |
Дата сдачи: | 01.06.2011 |
НОМЕР: | 128099 |
Язык: | украинский |