"Застосування методу фокус-груп для маркетингового дослідження

"Застосування методу фокус-груп для маркетингового дослідження

Тип:Курсовые
Цена: 120 грн.
НОМЕР: 128188
Fill out my online form.


Вступ    3
1.    Сутність та особливості  методу  фокус-груп в  маркетингових  дослідженнях    5
2.    Управлінська  проблема    8
3.    Сегментація  споживачів  та визначення мотивів    11
4. Об’єкт, предмет, мета та завдання дослідження    14
5. План організації польових робіт, коригування та форматування даних    18
6. Інструменти збору первинних даних    20
7    Результати  обробки  даних, отриманих в процесі маркетингового дослідження    21
8. Рекомендації  за  результатами маркетингового дослідження    33
Висновок    40
Список  використаної    літератури    41

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.