ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ В КОЛЕКТИВІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 6
1.1. Конфліктологія в готельному господарстві, загальна характеристика 6
1.2. Види конфліктів та шляхи їх вирішення 11
1.3. Зарубіжний досвід, розв’язання конфліктів на підприємстві готельного господарства 22
2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТІВ В ГОТЕЛЬНОМУ ГОСПОДАРСТВІ ВАТ “ГОТЕЛЬ “ПРЕМ’ЄР ПАЛАЦ” 29
2.1. Загальна характеристика організаціно-економічної діяльності в готельному господарстві ВАТ “Готель “Прем’єр Палац” 29
2.2. Шляхи вирішення конфліктними ситуаціями ВАТ “Готель “Прем’єр Палац” 43
3. ПОЛІПШЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ В ГОТЕЛЬНОМУ ГОСПОДАРСТВІ 47
3.1. Сучасні методи корпоративного менеджменту 47
3.2. Створення сприятливих умов роботи соціальна орентованість в готельному господарстві ВАТ “Прем’єр Палац” 50
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 56
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 58
ДОДАТКИ 61
Тип: | Курсовые |
Цена: | 150,00 грн. |
Дата сдачи: | 13.03.2012 |
ВУЗ: | КНТЕУ |
НОМЕР: | 128563 |
Курс: | 4 |
Язык: | украинский |