ВСТУП    3
РОЗДІЛ1. ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ І ФУНКЦІОНУВАННЯ МЕРЕЖІ ТУРИСТИЧНИХ АГЕНСТВ «ГАЛОПОМ ПО ЄВРОПАМ»    5
РОЗДІЛ2. КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА «ГАЛОПОМ ПО ЄВРОПАМ»    17
2.1. Конкурентноспроможність продукції «Галопом по Європам»    17
2.2.  Характеристика ціноутворення    25
2.3. Політика розподілу і просування    29
РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА    32
ВИСНОВКИ    37
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ    39
ДОДАТКИ
| Тип: | Курсовые | 
| Цена: | 150,00 грн. | 
| Дата сдачи: | 01.03.2010 | 
| ВУЗ: | КНТУ | 
| НОМЕР: | 126662 | 
| Курс: | 3 | 
| Язык: | украинский | 
