ВСТУП 3
РОЗДІЛ1. ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ І ФУНКЦІОНУВАННЯ МЕРЕЖІ ТУРИСТИЧНИХ АГЕНСТВ «ГАЛОПОМ ПО ЄВРОПАМ» 5
РОЗДІЛ2. КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА «ГАЛОПОМ ПО ЄВРОПАМ» 17
2.1. Конкурентноспроможність продукції «Галопом по Європам» 17
2.2. Характеристика ціноутворення 25
2.3. Політика розподілу і просування 29
РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 32
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39
ДОДАТКИ
| Тип: | Курсовые |
| Цена: | 150,00 грн. |
| Дата сдачи: | 01.03.2010 |
| ВУЗ: | КНТУ |
| НОМЕР: | 126662 |
| Курс: | 3 |
| Язык: | украинский |
