ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. МАРКУВАННЯ І УПАКОВКА ЯК ЗАСОБИ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ТОВАР В КОМПЛЕКСІ МАРКЕТИНГУ 5
1.1.Упаковка товару, її види та функції 5
1.2.Сутність поняття маркування, вимоги до маркування 13
1.3.Структура маркування 18
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ КОНДИТЕРСЬКОЇ ФАБРИКИ ІМ. К.МАРКСА 21
2.1.Опис Кондитерської фабрики ім. Карла Маркса, характеристика її діяльності і випускаємих товарів 21
2.2.Аналіз маркування і упакування продукції Кондитерської фабрики ім.. К.Маркса 28
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38
| Тип: | Курсовые |
| Цена: | 140,00 грн. |
| Дата сдачи: | 06.04.2010 |
| ВУЗ: | КРОК |
| НОМЕР: | 126829 |
| Курс: | 3 |
| Язык: | украинский |
