Маркування та упаковка товару, як ефективний інструмент маркетингу

Маркування та упаковка товару, як ефективний інструмент маркетингу

Тип:Курсовые
Цена: 140,00 грн.
Дата сдачи: 06.04.2010
ВУЗ: КРОК
НОМЕР: 126829
Курс: 3
Язык: украинский
Fill out my online form.

ВСТУП    3
РОЗДІЛ 1. МАРКУВАННЯ І УПАКОВКА ЯК ЗАСОБИ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ТОВАР В КОМПЛЕКСІ МАРКЕТИНГУ    5
1.1.Упаковка товару, її види та функції    5
1.2.Сутність поняття маркування, вимоги до маркування    13
1.3.Структура маркування    18
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ КОНДИТЕРСЬКОЇ ФАБРИКИ ІМ. К.МАРКСА    21
2.1.Опис Кондитерської фабрики ім. Карла Маркса, характеристика її діяльності і випускаємих товарів    21
2.2.Аналіз маркування і упакування продукції Кондитерської фабрики ім.. К.Маркса    28
ВИСНОВКИ    33
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ    38

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.