Організація турів вихідного дня

Організація турів вихідного дня

Тип:Курсовые
Цена: 160,00 грн.
Дата сдачи: 29.04.2010
ВУЗ: КНУКІМ
НОМЕР: 126932
Курс: 4
Язык: украинский
Fill out my online form.

ВСТУП    3
РОЗДІЛ І. МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ТУРУ ВИХІДНОГО ДНЯ    5
1.1.  Оцінка попиту на даний вид подорожей та портрет потенційного клієнта.    5
1.2. Оцінка пропозиції    9
1.3. Набір вимог до процесів обслуговування туристів під час подорожі    11
РОЗДІЛ ІІ. ПРОЕКТ ТУРУ    14
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру    14
2.1.1. Умови в’їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну    21
2.1.2. Оцінка території    23
2.2. Форма туру та схема маршруту    25
2.3. Пакет послуг    26
2.4. Програма туру    28
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру    29
2.6. Економічне обґрунтування проекту туру    32
РОЗДІЛ ІІІ. МАРКЕТИНГ НОВОГО ТУРУ    35
3.1. Позиціонування і просування нового продукту    35
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка туру    36
ВИСНОВКИ    38
Список використаних джерел    39
ДОДАТОК А    41
ДОДАТОК Б    45

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.