Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади формування собівартості продукції підприємства 5
1.1. Характеристика собівартості склад і значення 5
1.2. Методика формування собівартості продукції 16
1.3. Нормативно-правова база калькулювання собівартості продукції 28
Розділ 2. Аналіз господарської діяльності та формування собівартості на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Марко Поло») 39
2.1. Загальна характеристика ресторану «Марко Поло» 39
2.2. Аналіз операційних витрат підприємств 42
2.3. Аналіз собівартості продукції підприємства 56
Розділ 3. Проект зниження собівартості продукції підприємства ресторанного господарства за рахунок впровадження додаткових послуг 65
3.1. Дослідження ринку 65
3.2. Пропозиції щодо впровадження додаткових послуг в ресторані 78
3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів 88
Висновки 95
Список використаної літератури 99
Тип: | Другое |
Цена: | 700,00 грн. |
Дата сдачи: | 2010 |
НОМЕР: | 127047 |