Тести на тему: Психологічна етика(дорослий колектив)

Тести на тему: Психологічна етика(дорослий колектив)

Тип:Другое
Цена: 50,00 грн.
Дата сдачи: 09.03.2010
ВУЗ: КІБІТ
НОМЕР: 126696
Курс: 2
Язык: украинский
Fill out my online form.

Вибирайте позитивну відповідь для тих визначень, які відповідають Вашому уявленню про себе.

1. Якщо Вам необхідно переговорити з партнером, що у цей момент розмовляє зі своїм співробітником, як Ви надійдете?
1.    попрошу, щоб після зайшов в офіс;
2.    вибачуся й перерву бесіду;
3.    обірву розмову на півслові.
2. Прийшовши на роботу, чи вважаєте Ви потрібним привітатися з усіма Вашими співробітниками?
1.    так, але необов'язково з усіма;
2.    безсумнівно;
3.    тільки з конкретними людьми    
3. Як Ви будете поводитися, якщо малознайомий Вам людина при зустрічі по-дружньому поплескає Вас по плечу?
1.    поплескаю його у відповідь;
2.    зачудуюся й промовчу;
3.    дам зрозуміти, що в нас немає нічого загального.
4. Якщо під час переговорів з'явиться людина, якому зовсім необов'язково чути, про що мова йде, як Ви надійдете?
1.    перенесу переговори;
2.    переведу розмову в інше русло;
3.    прямо скажу, що йому тут нема чого робити.
5. Як Ви будете поводитися, якщо хтось випадково набрав Ваш телефонний номер?
1.    чемно скажу, що в цьому немає нічого страшного;
2.    просто повішу трубку;
3.    вилаю й повішу трубку.
6. Спізнюючись на зустріч, при вході в будинок Ви зіштовхуєтеся з людиною. Чи пропустите Ви його першим?
1.    у цій ситуації першим пройде пущ хто перший встигне;
2.    ні, першим пройду я;
3.    так, пропущу.
7. Ви приводите в офіс нового співробітника, кому Ви вважаєте потрібним його представити?
1.    нікому, він сам може представитися;
2.    тільки керівникам;
3.    усім без винятку.
8. На світському рауті Вас представляють одному з Ваших конкурентів, як Ви надійдете?
1.    скажу, що вже наслихан про нього;
2.    скажу про те, що мені дуже приємно з ним познайомитися;
3.    сухо привітаюся.
9. Чи згодні Ви з тим, що існують типи поводження, властиві тільки чоловікам і тільки жінкам?
1.    так, згодний;
2.    не знаю;
3.    немає.
10. Якщо в гостях Вам пропонують напій, що Ви терпіти не можете, то як Ви себе поведете?
1.    тактовно відмовлюся;
2.    навідріз відмовлюся;
3.    навідріз відмовлюся
11. Розмовляючи, я схильний
1.    колись добре все обміркувати
2.    вірно щось середнє
3.    висловлювати свої думки відразу,що спадає на думку
12. Начальник виїхав у відрядження, залишивши номер телефону готелю, у якій зупинився, Ваші дії
1.    Дзвоните, щоб довідатися як добрався
2.    Поговорите, коли повернеться
3.    Постійно надзвонюєте, щоб погоджувати різні питання
13. Якщо колега, якого запитують по телефоні, відсутній, то ви
1.    Запитуєте, що йому передати та залишаєте записку на його столі
2.    Кажете, що його не має та покладете слухавку
3.    Сварливо відповідаєте, чого дзвонити на роботу по особистим питанням
14. Вам довелося стояти в черзі 20 хв, і отут хтось безцеремонно намагається влізти в неї перед вами Ваші дії
1.    промовчите, але не пропустите нахаби
2.    пропустите свою чергу, проклинаючи власну сором'язливість
3.    висловите все, що думаєте із цього приводу
15. Вш безпосередній начальник, минаючи вас, дає термінове завдання вашому підлеглому, що вже зайнятий виконанням іншого відповідального завдання. Ви й ваш начальник уважаєте свої завдання невідкладними.
1.    Не заперечуючи завдання начальника, буду строго дотримуватися посадової субординації, запропоную підлеглому відкласти виконання поточної роботи
2.    Все залежить від того, наскільки для мене авторитетний начальник.
3.    Виражу підлеглому своя незгода із завданням начальника, попереджу його, що надалі в подібних випадках буду скасовувати завдання, що доручаються йому без узгодження із мною.
16. У вас створилися натягнуті відносини з колегою. Допустимо, що причини цього вам не зовсім ясні, але нормалізувати відносини необхідно, щоб не страждала робота. Що б ви почали в першу чергу?
1.    Відкрито викличу колегу на відверту розмову, щоб з'ясувати щирі причини натягнутих взаємин.
2.    Насамперед спробую розібратися у власному поводженні стосовно нього.
3.    Звернуся до колеги зі словами: «Від наших натягнутих взаємин страждає справа. Настав час домовитися, як працювати далі».
17. Яка звичайно Ваша перша реакція на критику?
1.    Обмірковуєте критикові, реагувати не поспішаєте, але якщо запитують Вашої думки, від відповіді не ухиляєтеся
2.    Переживаєте мовчачи, від відповіді ухиляєтеся
3.    Прагнете відразу відповісти
18. Ваш знайомий чи колега досяг невеличкого успіху, Ви
1.    Хвалите його кожний, навіть скромний, успіх і  при цьому щиро.
2.    Це вас потрібно хвалити
3.    Проігноруєте
19. Ваш знайомий обіцяв вам передзвонити, але не передзвонює
1.    Учитеся терпіти й прощати. Нетерпимість до інших приведе до розладів і гніву.
2.    Думаєте, що могло трапитись
3.    Передзвоните йому незадоволеним голосом
20. На вихідні ви бажаєте відпочити з друзями, але вони відмовляються, Ваша реакція
1.    Спробуєте дійсно зрозуміти, що почувають інші люди, це допоможе вам прийняти їх.
2.    З початку узнаєте причину, а потім вирішите
3.    Образитесь на друзів
Порахуйте яких варіантів відповідей у вас більше.

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.