Політична реклама як комунікативний процес

Політична реклама як комунікативний процес

Тип:Дипломы
Цена: 700,00 грн.
Дата сдачи: 26.11.2010
ВУЗ: КИМО
НОМЕР: 127334
Язык: украинский
Fill out my online form.

Вступ    2
РОЗДІЛ І. ПОЛІТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ПОЛІТИЧНИЙ РОЗВИТОК    7
1.1 Поняття про політичну діяльність    7
1.2 Основні складові політичного маркетингу і політичного менеджменту    16
1.3 Етапи політичного розвитку: стабільність і конфлікти    27
РОЗДІЛ ІІ. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ТА ВПЛИВУ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ    44
2.1 Політична реклама та її особливості    44
2.2 Політична реклама в системі державно-управлінської комунікації    52
2.3 Аналіз використання політичної реклами в передвиборчих кампаніях    62
РОЗДІЛ ІІІ. КОНЦЕПТУАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІМІДЖЕВО-РЕКЛАМНИХ ІНСТИТУТІВ ПОЛІТИЧНОЇ ПРОПАГАНДИ В УКРАЇНІ    69
3.1 Іміджеві та рекламні стратегії виборчих кампаній політичних партій    69
3.2 Досвід використання політичної реклами у контексті парламентських кампаній    80
3.3 Особливості парламентської кампанії 2007 року    88
3.4 Аналіз зовнішньої реклами    96
Висновки    102
Список використаних джерел    110

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.