Вступ 2
РОЗДІЛ І. ПОЛІТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ПОЛІТИЧНИЙ РОЗВИТОК 7
1.1 Поняття про політичну діяльність 7
1.2 Основні складові політичного маркетингу і політичного менеджменту 16
1.3 Етапи політичного розвитку: стабільність і конфлікти 27
РОЗДІЛ ІІ. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ТА ВПЛИВУ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ 44
2.1 Політична реклама та її особливості 44
2.2 Політична реклама в системі державно-управлінської комунікації 52
2.3 Аналіз використання політичної реклами в передвиборчих кампаніях 62
РОЗДІЛ ІІІ. КОНЦЕПТУАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІМІДЖЕВО-РЕКЛАМНИХ ІНСТИТУТІВ ПОЛІТИЧНОЇ ПРОПАГАНДИ В УКРАЇНІ 69
3.1 Іміджеві та рекламні стратегії виборчих кампаній політичних партій 69
3.2 Досвід використання політичної реклами у контексті парламентських кампаній 80
3.3 Особливості парламентської кампанії 2007 року 88
3.4 Аналіз зовнішньої реклами 96
Висновки 102
Список використаних джерел 110
Тип: | Дипломы |
Цена: | 700,00 грн. |
Дата сдачи: | 26.11.2010 |
ВУЗ: | КИМО |
НОМЕР: | 127334 |
Язык: | украинский |