ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА СПОЖИВАЧА 5
1.1. Поняття, сутність, функції і задачі реклами 5
1.2. Теоретичні засади співвідношення понять «споживач-особистість» 13
1.3. Процес впливу і сприйняття реклами 18
1.4. Психологія споживчих мотивів поведінки покупців 22
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ МЕХАНІЗМІВ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА СПОЖИВАЧА 28
2.1. Аналіз психологічної складової рекламних роликів на сучасному телебаченні 28
2.2. Використання міжнародного досвіду застосування механізмів психологічного впливу реклами на споживача 34
ВИСНОВКИ 37
Список використаних джерел 38
Тип: | Курсовые |
Цена: | 180,00 грн. |
Дата сдачи: | 12.05.2011 |
ВУЗ: | Драгоманова |
НОМЕР: | 127977 |
Язык: | украинский |