Механізми впливу реклами на свідомість

Механізми впливу реклами на свідомість

Тип:Курсовые
Цена: 180,00 грн.
Дата сдачи: 12.05.2011
ВУЗ: Драгоманова
НОМЕР: 127977
Язык: украинский
Fill out my online form.

ВСТУП    3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА СПОЖИВАЧА    5
1.1.    Поняття, сутність, функції і задачі реклами    5
1.2.    Теоретичні засади співвідношення понять «споживач-особистість»    13
1.3.    Процес впливу і сприйняття реклами    18
1.4.    Психологія споживчих мотивів поведінки покупців    22
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ МЕХАНІЗМІВ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА СПОЖИВАЧА    28
2.1. Аналіз психологічної складової рекламних роликів на сучасному телебаченні    28
2.2. Використання міжнародного досвіду застосування механізмів психологічного впливу реклами на споживача    34
ВИСНОВКИ    37
Список використаних джерел    38

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.