Формування якості продукції з метою підвищення її конкурентоздатності

Формування якості продукції з метою підвищення її конкурентоздатності

Тип:Дипломы
Цена: 500,00 грн.
Дата сдачи: 04.04.2011
НОМЕР: 127687
Язык: украинский
Fill out my online form.

ВСТУП    3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ І КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ    5
1.1. Сутність якості  і підходи до її оцінки    5
1.2. Конкурентоспроможність продукції та методи її оцінки    12
1.3. Методи управління якістю та конкурентоспроможністю продукції підприємства    21
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЯКОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА    30
2.1. Аналіз виробничо-господарської діяльності підприємства ВАТ «Фармак»    30
2.2. Оцінка якості та конкурентоспроможності  продукції підприємства    39
2.3. Система конкурентоспроможності продукції підприємства    44
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА    49
3.1. Впровадження системи TQM на підприємстві    49
3.2. Напрями підвищення конкурентоспроможності
продукції підприємства    54
ВИСНОВКИ    62
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ    65

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.