ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ ЩОДО РЕКЛАМИ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 6
1.1. Роль маркетингу на підприємстві. 6
1.2. Основіні концепції і засоби маркетингового впливу на результат діяльності підприємства. 14
1.3. Реклама, як один із основних засобів маркетингу 21
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "КЛАССІК-ВІДЕО" 32
2.1. Загальна характеристика ринку рекламних послуг України 32
2.2 Аналіз маркетингової діяльності на підприємстві ТОВ "Классік-Відео" 45
2.3 Дослідження заходів рекламної діяльності підприємства ТОВ "Классік-Відео" 67
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТА РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ "КЛАССІК-ВІДЕО" 72
3.1 Основні напрямки вдосконалення управлінням маркетингової діяльністю 72
3.2 Ефективність впливу печатної рекламної продукції на діяльність компанії та її взаємозв’язок з ринковим рейтингом підприємства 83
3.3 Економічна ефективність проведення рекламної кампанії ТОВ "Классік-Відео" 87
ВИСНОВКИ 96
ЛІТЕРАТУРА 102
ДОДАТКИ 106
Тип: | Дипломы |
Цена: | 650,00 грн. |
Дата сдачи: | 18.01.2010 |
ВУЗ: | КНЕУ |
НОМЕР: | 126439 |
Курс: | 5 |
Язык: | украинский |