РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ПРИ ЗДІЙСНЕНІ ЗЕД 2
1.1. Асортиментна політика як складова товарної політики компанії щодо зовнішніх ринків 2
1.3. Типи асортиментних стратегій при виході на зовнішні ринки 10
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА АСОРТИМЕНТУ ТА ЯКОСТІ ШКІЛЬНО-ПИСЬМОВИХ ТОВАРІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «АЛВІКС» 18
2.1. Оцінка вітчизняного ринку шкільно-письмових товарів та позиції на ньому ТОВ «Алвікс» 18
2.2. Оцінка асортименту шкільно-письмових товарів та зовнішньоекономічної діяльності підприємства 26
РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА – СУБ’ЄКТА ЗЕД 33
3.1. Обґрунтування пропозицій щодо удосконалення асортиментної політики підприємства 33
3.2. Розробка комплексу заходів щодо логістичної та маркетингової підтримки товарного асортименту компанії 47
3.3. Прогнозування показників ЗЕД підприємства при впровадженні логістичної та маркетингової діяльності підприємства 52
Тип: | Дипломы |
Цена: | 450,00 грн. |
Дата сдачи: | 09.04.2010 |
ВУЗ: | КНТЕУ |
НОМЕР: | 126838 |
Язык: | украинский |