РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА – СУБ’ЄКТА ЗЕД

РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА – СУБ’ЄКТА ЗЕД

Тип:Дипломы
Цена: 450,00 грн.
Дата сдачи: 09.04.2010
ВУЗ: КНТЕУ
НОМЕР: 126838
Язык: украинский
Fill out my online form.

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ПРИ ЗДІЙСНЕНІ ЗЕД    2
1.1. Асортиментна політика як складова товарної політики компанії щодо зовнішніх ринків    2
1.3. Типи асортиментних стратегій при виході на зовнішні ринки    10
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА АСОРТИМЕНТУ ТА ЯКОСТІ ШКІЛЬНО-ПИСЬМОВИХ ТОВАРІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «АЛВІКС»    18
2.1. Оцінка вітчизняного ринку шкільно-письмових товарів та позиції на ньому ТОВ «Алвікс»    18
2.2. Оцінка асортименту шкільно-письмових товарів та зовнішньоекономічної діяльності підприємства    26
РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА – СУБ’ЄКТА ЗЕД    33
3.1. Обґрунтування пропозицій щодо удосконалення  асортиментної політики підприємства    33
3.2. Розробка комплексу заходів щодо логістичної та маркетингової підтримки товарного асортименту компанії    47
3.3. Прогнозування показників ЗЕД підприємства при впровадженні логістичної та маркетингової діяльності підприємства    52

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.