ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ МІЖНАРОДНОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СИСТЕМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Роль та значення інформації в міжнародному маркетингу 5
1.2. Методичні принципи побудови міжнародного маркетингової інформаційної системи підприємства 12
1.3. Системний аналіз джерел інформаційного забезпечення міжнародного маркетингового інформаційного забезпечення 24
РОЗДІЛ ІІ. МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ІІ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ,
НА ПРИКЛАДІ «ТД МАРКЕТИНГ» 40
2.1. Аналіз міжнародної маркетингової діяльності підприємства 40
2.2. Стан та оцінка інформаційного забезпечення міжнародної маркетингової діяльності підприємств, на прикладі «ТД Маркетинг» 51
2.3. Методичні рекомендації щодо побудови міжнародної маркетингової інформаційної системи на підприємстві, на прикладі «ТД Маркетинг» 59
РОЗДІЛ ІІІ. ОСНОВНІ НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
«ТД МАРКЕТИНГ» 66
3.1. Моніторинг міжнародного маркетингового середовища підприємства, на прикладі «ТД Маркетинг» 66
3.2. Рекомендації щодо впровадження сучасних інформаційних технологій в діяльність підприємства, на прикладі «ТД Маркетинг» 78
ВИСНОВКИ 97
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 102
ДОДАТКИ 108
Тип: | Дипломы |
Цена: | 1 000,00 грн. |
Дата сдачи: | 02.06.2009 |
ВУЗ: | КНЕУ |
НОМЕР: | 125989 |
Курс: | 5 |
Язык: | украинский |