Інформаційне забезпечення міжнародної маркетингової діяльності

Інформаційне забезпечення міжнародної маркетингової діяльності

Тип:Дипломы
Цена: 1 000,00 грн.
Дата сдачи: 02.06.2009
ВУЗ: КНЕУ
НОМЕР: 125989
Курс: 5
Язык: украинский
Fill out my online form.

ВСТУП    3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ МІЖНАРОДНОЇ  ІНФОРМАЦІЙНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СИСТЕМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ    5
1.1. Роль та значення інформації в міжнародному маркетингу    5
1.2. Методичні принципи побудови міжнародного маркетингової інформаційної системи підприємства    12
1.3. Системний аналіз джерел інформаційного забезпечення міжнародного маркетингового інформаційного забезпечення    24
РОЗДІЛ ІІ. МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ІІ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ,
НА ПРИКЛАДІ «ТД МАРКЕТИНГ»    40
2.1. Аналіз міжнародної маркетингової діяльності підприємства    40
2.2. Стан та оцінка інформаційного забезпечення міжнародної маркетингової діяльності підприємств, на прикладі «ТД Маркетинг»    51
2.3. Методичні рекомендації щодо побудови міжнародної маркетингової інформаційної системи на підприємстві, на прикладі «ТД Маркетинг»    59
РОЗДІЛ ІІІ. ОСНОВНІ НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
 «ТД МАРКЕТИНГ»    66
3.1. Моніторинг міжнародного маркетингового середовища підприємства, на прикладі «ТД Маркетинг»    66
3.2. Рекомендації щодо впровадження сучасних інформаційних технологій в діяльність підприємства, на прикладі «ТД Маркетинг»    78
ВИСНОВКИ    97
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ    102
ДОДАТКИ    108

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.