"Тестові завдання з курсу “Методика викладання економіки” 1, 2, 3 варіанти

"Тестові завдання з курсу “Методика викладання економіки” 1, 2, 3 варіанти

Тип:Контрольные
Цена: 200 грн.
Дата сдачи: 2010
НОМЕР: 127121
Fill out my online form.


Варіант № 1    3
1  В певному розумінні вершиною методичної майстерності викладача є:    3
2. У поняття активних методик навчання входять:    3
3 У процесі проведення навчальних ігор реалізуються такі психолого-дидактичні закономірності:    3
4 Серед різного роду навчальних ігор у практиці економічної освіти найбільш відомими є:    3
5 Перша ділова гра вивчала проблеми коливання збуту в умовах жорсткої конкуренції і була розроблена:    3
6 До розробки навчальних ігор існують такі 2 принципові підходи:    4
7 При розробці гри або тренінгу весь процес навчання треба подати як цілісну систему, кінцевою метою якої є вирішення принципових завдань навчання:    4
8 Будь-які ділові ігри передбачають наявність таких основних етапів, як:    4
9 До опису навчальної (ділової) гри входять такі обов’язкові елементи:    4
10 Навчальна гра виконує кілька функцій:    4
11 Формою навчання, у якій реалізуються частково-пошуковий, і навіть дослідницький методи навчання студентів є.    5
12  В основі навчальної гри лежить поєднання:    5
13   В навчальній грі можна спостерігати принаймні три рівні активності учасників. Рівень, за якого учасник гри за найсумліннішої праці не виходить за межі раніше знайденого способу дії, називається:    5
14  В навчальній грі можна спостерігати принаймні три рівні активності учасників. Рівень, за якого учасник гри не задовольняється відомими, апробованими методами розв’язування задач, а шукає оригінального розв’язку, називається:    5
15  В навчальній грі можна спостерігати принаймні три рівні активності учасників. Рівень, за якого учасник гри, знайшовши розв’язок евристично, не спиняється на цьому, а намагається зрозуміти і використати всі його наслідки і можливості, називається:    5
16  Для підвищення ефективності викладання економічних дисциплін, як і будь-якого іншого навчального предмета, необхідно:    5
17  Формами організації навчального процесу вищій школі є:    6
18  Стрункий систематичний і системний виклад для студентів певної наукової проблеми або її частки  відбувається на:    6
19  Можливості для оволодіння змістом навчального матеріалу на рівні історичного досвіду і ознайомлення з новими досягненнями науки, усвідомлення перспективи подальшого розвитку наукових пошуків у відповідних галузях, а також розкриття можливостей використання конкретних знань у професійній діяльності забезпечує така функція вузівської лекції як:    6
20  Необхідністю забезпечення оптимальних умов для інтелектуального розвитку особистості шляхом включення її в активну розумову діяльність зумовлена така функція вузівської лекції як:    6
21   Навчальний процес, забезпечуючи реалізацію завдань, що стоять перед вищою школою, реалізує такі основні функції, як:    6
22   Процес управління навчально-пізнавальною діяльністю студента охоплює такі компоненти:    7
23   Скільки діючих суб’єктів беруть участь у процесі навчання у вищій школі?    7
24  Як називаються закономірності навчання у вищій школі, які залежать від особливостей діяльності викладача, його характеру?    7
25   Як називаються закономірності навчання у вищій школі, які породжені суттю процесу навчання (виховний характер навчання, зумовленість навчання суспільними потребами, рівень активності студента тощо)?    7
26   Як називається найбільш проста форма активного залучення слухачів до навчального процесу, відома як метод навчання ще з часів Сократа?    7
27  Який вид лекції характеризується ситуацією, коли викладач пропонує слухачам спільно вивести те чи інше правило, закономірність процесу, явища; при цьому він звертається до знань і досвіду аудиторії, уточнюючи і доповнюючи відповіді, підводить теоретичну базу під практичний колективний досвід, записує висновки на дошці?    8
28  Який вид лекції характеризується ситуацією, коли викладач не тільки використовує відповіді слухачів на його запитання, але й організовує вільний обмін думками в  інтервалах між логічними розділами?    8
29  Загальний обсяг часу для вивчення навчальної дисципліни студентами охоплює:    8
30  . Як називається сукупність норм, якими встановлюються вимоги до змісту, обсягу, рівня освітньої та фахової підготовки фінансиста?    8
Варіант № 2    9
1. Методика викладання — це:    9
2. Якому вченому належить вислів:  «Тільки тоді, коли людина, що володіє знаннями, спробує передати їх іншим, тоді, і тільки тоді, вона по-справжньому зрозуміє, що таке трудність, складність» :    10
3. Добре розроблена методика викладання — це :    10
4. Специфіка курсу «Методика викладання економіки» полягає в тому, щоб:    10
5. Після завершення вивчення курсу студент повинен уміти:    10
6. Як відомо, поняття «економічна поведінка» складається з:    10
7. Для створення в Україні економічно організованого суспільства необхідно щоб:    10
8. Підприємництво — це:    11
9. Підприємницький талант — це:    11
10. Головне в моделі ідеального менеджера це:    11
11. Вислів „Бізнес – це гра...” належить відомому українському банкіру:    11
12. Викладач як носій економічної культури мусить відповідати таким вимогам:    11
13. В економічному навчанні є актуальним виховання кожної людини за принципом:    11
14. Економіка як наука це –    11
15. Методологія економічної науки передбачає:    12
16. Економіка як навчальна дисципліна — це:    12
17. Базовими економічними поняттями, які формують економічний спосіб мислення є :    12
18. Завданням курсу «Методика викладання економіки» є:    12
19. Проблемою економічного навчання можна вважати відповідь на питання:    13
20. Асертивною називають  поведінку, коли:    13
21. Головним принципом виховання слід вважати:    13
22. Основна мета економічного виховання — це:    13
23. Традиційне трактування освіти полягає в тому, що:    13
24. На рівні вузу до навчально-методичного комплексу економічної дисципліни входять:    13
25. Вдосконалення методики навчання економічним дисциплінам передбачає:    14
26. За традиційною педагогікою урок — це:    14
27. Лекція (від лат. lectio) означає:    14
28. Критерієм професійної підготовки викладача є вміння:    14
29. Готуючись до уроку, вчитель економіки:    14
30. Складання студентом логічного конспекту-схеми однієї з тем є:    15
Варіант № 3    15
1. Спеціалісти визначають такі види семінарських занять:    15
2. Семінар (лат. — seminarium) означає:    15
3. Методи «мозкової атаки»  класифікуються як:    15
4. Недолік традиційного навчання полягає в тому, що :    15
5. В певному розумінні вершиною методичної майстерності викладача є:    16
6. У процесі проведення навчальних ігор реалізуються такі психолого-дидактичні закономірності:    16
7. Перша ділова гра вивчала проблеми коливання збуту в умовах жорсткої конкуренції і була розроблена:    16
8. При розробці гри або тренінгу весь процес навчання треба подати як цілісну систему, кінцевою метою якої є вирішення принципових завдань навчання:    16
9. Формою навчання, у якій реалізуються частково-пошуковий, і навіть дослідницький методи навчання студентів є.    16
10. Навчальна гра виконує кілька функцій:    16
11. В навчальній грі можна спостерігати принаймні три рівні активності учасників. Рівень, за якого учасник гри за найсумліннішої праці не виходить за межі раніше знайденого способу дії, називається:    17
12. В навчальній грі можна спостерігати принаймні три рівні активності учасників. Рівень, за якого учасник гри не задовольняється відомими, апробованими методами розв’язування задач, а шукає оригінального розв’язку, називається:    17
13. В економіці творчий підхід означає:    17
14. Можливості для оволодіння змістом навчального матеріалу на рівні історичного досвіду і ознайомлення з новими досягненнями науки, усвідомлення перспективи подальшого розвитку наукових пошуків у відповідних галузях, а також розкриття можливостей використання конкретних знань у професійній діяльності забезпечує така функція вузівської лекції як:    17
15. На думку А. Маршалла, економіст має володіти такими важливими інтелектуальними якостями як:    17
16. Мета викладання основ початкової економіки зводиться до того, щоб:    18
17. Завдання майбутнього педагога це —    18
18. Формами активізації самостійної праці є:    18
19. Адаптивна система навчання, базується на:    18
20. Створення умов (навчальних і творчих) для розвитку економічного способу мислення й поведінки школярів передбачає :    18
21. Концептуальна схема організації самостійної праці з курсу має на меті:    18
22.Контроль включає в себе:    19
23. Педагогічні вимоги до контролю:    19
24. Методи взаємоконтролю і самоконтролю можна розділити на:    19
25. Форми оцінювання (оцінки)  — це:    19
26. Педагогічний тест — це:    19
27. Перевагами тестів перед традиційними формами контролю є:    19
28. До психодіагностичних навичок викладача (за Стоуном)  відносяться:    20
29. Типові помилки  педагога при оцінюванні цілісного образу індивідуальності учня:    20
30. Вільям Артур Уорд  говорив:    20
Варіант № 4    20
1. Загальновизнаними критеріями та принципами успішності навчання вважаються:    20
2. Рейтинг — це:    20
3. Ефективність модульно-рейтингової системи підтверджується тим, що:    21
4. Способи діяльності, засвоювані учнями це:    21
5. Вивчення економіки має сприяти досягненню таких цілей:    21
6. Для підвищення ефективності викладання економічних дисциплін, як і будь-якого іншого навчального предмета, необхідно:    21
7. Головною метою вивчення економіки в школі є:    21
8. Викладачів можна класифікувати за типом класифікації художників Б.Г. Матюніна:    22
9. Навчальний процес, забезпечуючи реалізацію завдань, що стоять перед вищою школою, реалізує такі основні функції, як:    22
10. Як називається найбільш проста форма активного залучення слухачів до навчального процесу, відома як метод навчання ще з часів Сократа?    22
11  В певному розумінні вершиною методичної майстерності викладача є:    22
12. У поняття активних методик навчання входять:    22
13 У процесі проведення навчальних ігор реалізуються такі психолого-дидактичні закономірності:    22
14 Серед різного роду навчальних ігор у практиці економічної освіти найбільш відомими є:    23
15 Перша ділова гра вивчала проблеми коливання збуту в умовах жорсткої конкуренції і була розроблена:    23
16 До розробки навчальних ігор існують такі 2 принципові підходи:    23
17 При розробці гри або тренінгу весь процес навчання треба подати як цілісну систему, кінцевою метою якої є вирішення принципових завдань навчання:    23
18 Будь-які ділові ігри передбачають наявність таких основних етапів, як:    23
19 До опису навчальної (ділової) гри входять такі обов’язкові елементи:    24
20 Навчальна гра виконує кілька функцій:    24
21 Формою навчання, у якій реалізуються частково-пошуковий, і навіть дослідницький методи навчання студентів є.    24
22  В основі навчальної гри лежить поєднання:    24
23   В навчальній грі можна спостерігати принаймні три рівні активності учасників. Рівень, за якого учасник гри за найсумліннішої праці не виходить за межі раніше знайденого способу дії, називається:    24
24  В навчальній грі можна спостерігати принаймні три рівні активності учасників. Рівень, за якого учасник гри не задовольняється відомими, апробованими методами розв’язування задач, а шукає оригінального розв’язку, називається:    24
25  В навчальній грі можна спостерігати принаймні три рівні активності учасників. Рівень, за якого учасник гри, знайшовши розв’язок евристично, не спиняється на цьому, а намагається зрозуміти і використати всі його наслідки і можливості, називається:    25
26  Для підвищення ефективності викладання економічних дисциплін, як і будь-якого іншого навчального предмета, необхідно:    25
27  Формами організації навчального процесу вищій школі є:    25
28  Стрункий систематичний і системний виклад для студентів певної наукової проблеми або її частки  відбувається на:    25
29  Можливості для оволодіння змістом навчального матеріалу на рівні історичного досвіду і ознайомлення з новими досягненнями науки, усвідомлення перспективи подальшого розвитку наукових пошуків у відповідних галузях, а також розкриття можливостей використання конкретних знань у професійній діяльності забезпечує така функція вузівської лекції як:    25
30  Необхідністю забезпечення оптимальних умов для інтелектуального розвитку особистості шляхом включення її в активну розумову діяльність зумовлена така функція вузівської лекції як:    26


Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.