Варіант № 1 3
1 В певному розумінні вершиною методичної майстерності викладача є: 3
2. У поняття активних методик навчання входять: 3
3 У процесі проведення навчальних ігор реалізуються такі психолого-дидактичні закономірності: 3
4 Серед різного роду навчальних ігор у практиці економічної освіти найбільш відомими є: 3
5 Перша ділова гра вивчала проблеми коливання збуту в умовах жорсткої конкуренції і була розроблена: 3
6 До розробки навчальних ігор існують такі 2 принципові підходи: 4
7 При розробці гри або тренінгу весь процес навчання треба подати як цілісну систему, кінцевою метою якої є вирішення принципових завдань навчання: 4
8 Будь-які ділові ігри передбачають наявність таких основних етапів, як: 4
9 До опису навчальної (ділової) гри входять такі обов’язкові елементи: 4
10 Навчальна гра виконує кілька функцій: 4
11 Формою навчання, у якій реалізуються частково-пошуковий, і навіть дослідницький методи навчання студентів є. 5
12 В основі навчальної гри лежить поєднання: 5
13 В навчальній грі можна спостерігати принаймні три рівні активності учасників. Рівень, за якого учасник гри за найсумліннішої праці не виходить за межі раніше знайденого способу дії, називається: 5
14 В навчальній грі можна спостерігати принаймні три рівні активності учасників. Рівень, за якого учасник гри не задовольняється відомими, апробованими методами розв’язування задач, а шукає оригінального розв’язку, називається: 5
15 В навчальній грі можна спостерігати принаймні три рівні активності учасників. Рівень, за якого учасник гри, знайшовши розв’язок евристично, не спиняється на цьому, а намагається зрозуміти і використати всі його наслідки і можливості, називається: 5
16 Для підвищення ефективності викладання економічних дисциплін, як і будь-якого іншого навчального предмета, необхідно: 5
17 Формами організації навчального процесу вищій школі є: 6
18 Стрункий систематичний і системний виклад для студентів певної наукової проблеми або її частки відбувається на: 6
19 Можливості для оволодіння змістом навчального матеріалу на рівні історичного досвіду і ознайомлення з новими досягненнями науки, усвідомлення перспективи подальшого розвитку наукових пошуків у відповідних галузях, а також розкриття можливостей використання конкретних знань у професійній діяльності забезпечує така функція вузівської лекції як: 6
20 Необхідністю забезпечення оптимальних умов для інтелектуального розвитку особистості шляхом включення її в активну розумову діяльність зумовлена така функція вузівської лекції як: 6
21 Навчальний процес, забезпечуючи реалізацію завдань, що стоять перед вищою школою, реалізує такі основні функції, як: 6
22 Процес управління навчально-пізнавальною діяльністю студента охоплює такі компоненти: 7
23 Скільки діючих суб’єктів беруть участь у процесі навчання у вищій школі? 7
24 Як називаються закономірності навчання у вищій школі, які залежать від особливостей діяльності викладача, його характеру? 7
25 Як називаються закономірності навчання у вищій школі, які породжені суттю процесу навчання (виховний характер навчання, зумовленість навчання суспільними потребами, рівень активності студента тощо)? 7
26 Як називається найбільш проста форма активного залучення слухачів до навчального процесу, відома як метод навчання ще з часів Сократа? 7
27 Який вид лекції характеризується ситуацією, коли викладач пропонує слухачам спільно вивести те чи інше правило, закономірність процесу, явища; при цьому він звертається до знань і досвіду аудиторії, уточнюючи і доповнюючи відповіді, підводить теоретичну базу під практичний колективний досвід, записує висновки на дошці? 8
28 Який вид лекції характеризується ситуацією, коли викладач не тільки використовує відповіді слухачів на його запитання, але й організовує вільний обмін думками в інтервалах між логічними розділами? 8
29 Загальний обсяг часу для вивчення навчальної дисципліни студентами охоплює: 8
30 . Як називається сукупність норм, якими встановлюються вимоги до змісту, обсягу, рівня освітньої та фахової підготовки фінансиста? 8
Варіант № 2 9
1. Методика викладання — це: 9
2. Якому вченому належить вислів: «Тільки тоді, коли людина, що володіє знаннями, спробує передати їх іншим, тоді, і тільки тоді, вона по-справжньому зрозуміє, що таке трудність, складність» : 10
3. Добре розроблена методика викладання — це : 10
4. Специфіка курсу «Методика викладання економіки» полягає в тому, щоб: 10
5. Після завершення вивчення курсу студент повинен уміти: 10
6. Як відомо, поняття «економічна поведінка» складається з: 10
7. Для створення в Україні економічно організованого суспільства необхідно щоб: 10
8. Підприємництво — це: 11
9. Підприємницький талант — це: 11
10. Головне в моделі ідеального менеджера це: 11
11. Вислів „Бізнес – це гра...” належить відомому українському банкіру: 11
12. Викладач як носій економічної культури мусить відповідати таким вимогам: 11
13. В економічному навчанні є актуальним виховання кожної людини за принципом: 11
14. Економіка як наука це – 11
15. Методологія економічної науки передбачає: 12
16. Економіка як навчальна дисципліна — це: 12
17. Базовими економічними поняттями, які формують економічний спосіб мислення є : 12
18. Завданням курсу «Методика викладання економіки» є: 12
19. Проблемою економічного навчання можна вважати відповідь на питання: 13
20. Асертивною називають поведінку, коли: 13
21. Головним принципом виховання слід вважати: 13
22. Основна мета економічного виховання — це: 13
23. Традиційне трактування освіти полягає в тому, що: 13
24. На рівні вузу до навчально-методичного комплексу економічної дисципліни входять: 13
25. Вдосконалення методики навчання економічним дисциплінам передбачає: 14
26. За традиційною педагогікою урок — це: 14
27. Лекція (від лат. lectio) означає: 14
28. Критерієм професійної підготовки викладача є вміння: 14
29. Готуючись до уроку, вчитель економіки: 14
30. Складання студентом логічного конспекту-схеми однієї з тем є: 15
Варіант № 3 15
1. Спеціалісти визначають такі види семінарських занять: 15
2. Семінар (лат. — seminarium) означає: 15
3. Методи «мозкової атаки» класифікуються як: 15
4. Недолік традиційного навчання полягає в тому, що : 15
5. В певному розумінні вершиною методичної майстерності викладача є: 16
6. У процесі проведення навчальних ігор реалізуються такі психолого-дидактичні закономірності: 16
7. Перша ділова гра вивчала проблеми коливання збуту в умовах жорсткої конкуренції і була розроблена: 16
8. При розробці гри або тренінгу весь процес навчання треба подати як цілісну систему, кінцевою метою якої є вирішення принципових завдань навчання: 16
9. Формою навчання, у якій реалізуються частково-пошуковий, і навіть дослідницький методи навчання студентів є. 16
10. Навчальна гра виконує кілька функцій: 16
11. В навчальній грі можна спостерігати принаймні три рівні активності учасників. Рівень, за якого учасник гри за найсумліннішої праці не виходить за межі раніше знайденого способу дії, називається: 17
12. В навчальній грі можна спостерігати принаймні три рівні активності учасників. Рівень, за якого учасник гри не задовольняється відомими, апробованими методами розв’язування задач, а шукає оригінального розв’язку, називається: 17
13. В економіці творчий підхід означає: 17
14. Можливості для оволодіння змістом навчального матеріалу на рівні історичного досвіду і ознайомлення з новими досягненнями науки, усвідомлення перспективи подальшого розвитку наукових пошуків у відповідних галузях, а також розкриття можливостей використання конкретних знань у професійній діяльності забезпечує така функція вузівської лекції як: 17
15. На думку А. Маршалла, економіст має володіти такими важливими інтелектуальними якостями як: 17
16. Мета викладання основ початкової економіки зводиться до того, щоб: 18
17. Завдання майбутнього педагога це — 18
18. Формами активізації самостійної праці є: 18
19. Адаптивна система навчання, базується на: 18
20. Створення умов (навчальних і творчих) для розвитку економічного способу мислення й поведінки школярів передбачає : 18
21. Концептуальна схема організації самостійної праці з курсу має на меті: 18
22.Контроль включає в себе: 19
23. Педагогічні вимоги до контролю: 19
24. Методи взаємоконтролю і самоконтролю можна розділити на: 19
25. Форми оцінювання (оцінки) — це: 19
26. Педагогічний тест — це: 19
27. Перевагами тестів перед традиційними формами контролю є: 19
28. До психодіагностичних навичок викладача (за Стоуном) відносяться: 20
29. Типові помилки педагога при оцінюванні цілісного образу індивідуальності учня: 20
30. Вільям Артур Уорд говорив: 20
Варіант № 4 20
1. Загальновизнаними критеріями та принципами успішності навчання вважаються: 20
2. Рейтинг — це: 20
3. Ефективність модульно-рейтингової системи підтверджується тим, що: 21
4. Способи діяльності, засвоювані учнями це: 21
5. Вивчення економіки має сприяти досягненню таких цілей: 21
6. Для підвищення ефективності викладання економічних дисциплін, як і будь-якого іншого навчального предмета, необхідно: 21
7. Головною метою вивчення економіки в школі є: 21
8. Викладачів можна класифікувати за типом класифікації художників Б.Г. Матюніна: 22
9. Навчальний процес, забезпечуючи реалізацію завдань, що стоять перед вищою школою, реалізує такі основні функції, як: 22
10. Як називається найбільш проста форма активного залучення слухачів до навчального процесу, відома як метод навчання ще з часів Сократа? 22
11 В певному розумінні вершиною методичної майстерності викладача є: 22
12. У поняття активних методик навчання входять: 22
13 У процесі проведення навчальних ігор реалізуються такі психолого-дидактичні закономірності: 22
14 Серед різного роду навчальних ігор у практиці економічної освіти найбільш відомими є: 23
15 Перша ділова гра вивчала проблеми коливання збуту в умовах жорсткої конкуренції і була розроблена: 23
16 До розробки навчальних ігор існують такі 2 принципові підходи: 23
17 При розробці гри або тренінгу весь процес навчання треба подати як цілісну систему, кінцевою метою якої є вирішення принципових завдань навчання: 23
18 Будь-які ділові ігри передбачають наявність таких основних етапів, як: 23
19 До опису навчальної (ділової) гри входять такі обов’язкові елементи: 24
20 Навчальна гра виконує кілька функцій: 24
21 Формою навчання, у якій реалізуються частково-пошуковий, і навіть дослідницький методи навчання студентів є. 24
22 В основі навчальної гри лежить поєднання: 24
23 В навчальній грі можна спостерігати принаймні три рівні активності учасників. Рівень, за якого учасник гри за найсумліннішої праці не виходить за межі раніше знайденого способу дії, називається: 24
24 В навчальній грі можна спостерігати принаймні три рівні активності учасників. Рівень, за якого учасник гри не задовольняється відомими, апробованими методами розв’язування задач, а шукає оригінального розв’язку, називається: 24
25 В навчальній грі можна спостерігати принаймні три рівні активності учасників. Рівень, за якого учасник гри, знайшовши розв’язок евристично, не спиняється на цьому, а намагається зрозуміти і використати всі його наслідки і можливості, називається: 25
26 Для підвищення ефективності викладання економічних дисциплін, як і будь-якого іншого навчального предмета, необхідно: 25
27 Формами організації навчального процесу вищій школі є: 25
28 Стрункий систематичний і системний виклад для студентів певної наукової проблеми або її частки відбувається на: 25
29 Можливості для оволодіння змістом навчального матеріалу на рівні історичного досвіду і ознайомлення з новими досягненнями науки, усвідомлення перспективи подальшого розвитку наукових пошуків у відповідних галузях, а також розкриття можливостей використання конкретних знань у професійній діяльності забезпечує така функція вузівської лекції як: 25
30 Необхідністю забезпечення оптимальних умов для інтелектуального розвитку особистості шляхом включення її в активну розумову діяльність зумовлена така функція вузівської лекції як: 26
Тип: | Контрольные |
Цена: | 200 грн. |
Дата сдачи: | 2010 |
НОМЕР: | 127121 |