Фінансова криза суттєво підкосила світову автомобільну промисловість. Виробники, які й без того переживали не найкращі часи, зазнали збитків на ринках США і Західної Європи через істотне зниження попиту на автомобілі.
В статті «Mercedes-Benz", BMW и другие стают на обочину» (Додаток 1), опублікованій в листопаді 2008 року в газеті «Дело» висвітлюються наслідки світової фінансової кризи для світових автовиробників.
За останній квартал 2008 року зниження попиту на автомобілі Mercedes - Benz склало 6%, що змусило німців припинити виробництво відразу на декількох заводах. 11 грудня на 5 тижнів зупинилось виробництво на заводі Daimler в Зиндельфингені, трохи пізніше припинять конвеєр заводу в Унтертюркхайме. Всього в 2008 році, буде випущено на 80 тисяч автомобілів менше запланованих показників.
Світові автоконцерни відреагували на негативні тенденції тимчасовою зупинкою конвеєрів. У вересні не працювали завод Renault у Сандовілі та підприємство автоконцерну PSA Peugeot Citroеn у Мюлузі (Франція). Наприкінці жовтня стояли заводи Opel у німецьких Айзенаху та Бохемі, скорочений робочий день ввели на всіх підприємствах компанії у Великій Британії та Іспанії. Загалом концерн недовипустить 40 тис. автомобілів. Skoda Auto AS планує закрити на тиждень три заводи у Чехії, скоротивши виробництво на 13 тис. авто.
Вплив світової фінансової кризи на світових автовиробників висвітлено і в статті «Вплив макроекономічної ситуації на ринок легкових автомобілів» (Додаток 2).
Ще недавно низький попит на автомобілі у США, Європі та Японії виробники компенсували за рахунок динамічного ринку БРІК (Бразилія, Індія, Росія та Китай).
Тип: | Контрольные |
Цена: | 110,00 грн. |
Дата сдачи: | 07.09.2010 |
НОМЕР: | 127205 |
Язык: | украинский |