Конкурентні стратегії світових автовиробників в умовах кризи

Конкурентні стратегії світових автовиробників в умовах кризи

Тип:Контрольные
Цена: 110,00 грн.
Дата сдачи: 07.09.2010
НОМЕР: 127205
Язык: украинский
Fill out my online form.

Фінансова криза суттєво   підкосила світову  автомобільну промисловість. Виробники, які й без того переживали не найкращі часи, зазнали  збитків на ринках США і Західної Європи через істотне зниження попиту  на  автомобілі.  
В  статті  «Mercedes-Benz", BMW и другие стают на обочину» (Додаток  1),  опублікованій  в  листопаді  2008  року в  газеті  «Дело»  висвітлюються   наслідки   світової  фінансової  кризи  для  світових  автовиробників.
За останній квартал 2008 року  зниження попиту на автомобілі Mercedes - Benz склало 6%, що змусило німців припинити виробництво відразу на декількох заводах. 11 грудня на 5 тижнів зупинилось  виробництво на заводі Daimler в Зиндельфингені, трохи пізніше припинять конвеєр заводу в Унтертюркхайме. Всього в  2008 році,   буде випущено на 80 тисяч автомобілів менше запланованих показників.
Світові автоконцерни відреагували на негативні тенденції тимчасовою зупинкою конвеєрів. У вересні не працювали завод Renault у Сандовілі та підприємство автоконцерну PSA Peugeot Citroеn у Мюлузі (Франція). Наприкінці жовтня стояли заводи Opel у німецьких Айзенаху та Бохемі, скорочений робочий день ввели на всіх підприємствах компанії у Великій Британії та Іспанії. Загалом концерн недовипустить 40 тис. автомобілів. Skoda Auto AS планує закрити на тиждень три заводи у Чехії, скоротивши виробництво на 13 тис. авто.
Вплив  світової  фінансової  кризи  на  світових  автовиробників   висвітлено  і  в  статті «Вплив  макроекономічної  ситуації  на  ринок  легкових  автомобілів» (Додаток 2).
Ще недавно низький попит на автомобілі у США, Європі та Японії виробники компенсували за рахунок динамічного ринку БРІК (Бразилія, Індія, Росія та Китай).

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.