Комплексне дослідження ринку

Комплексне дослідження ринку

Тип:Контрольные
Цена: 100,00 грн.
Дата сдачи: 20.02.2012
ВУЗ: МІУ
НОМЕР: 128516
Курс: 4
Язык: украинский
Fill out my online form.

Комплексне дослідження ринку    3
1. Теоретичні основи дослідження ринку    3
2. Практичні особливості дослідження ринку    9
Задача 1    19
Визначення місткості ринку товару, що швидко витрачається, за нормою споживання
Визначити місткість ринку картоплі по Україні, якщо за даними анкетного опитування доросла людина споживає за місяць 5 кг картоплі, а статистичні дані щодо чисельності населення по вікових групах та рекомендовані коефіцієнти перерахунку наведені у таблиці:
Задача 2    20
За результатами досліджень підприємство «Норд» вибрало цільовий ринок, де попит на холодильники забезпечено лише на 20-25%. На ринку найбільш відомі споживачам такі фірми-продуценти: «Люксус» (10% ринку), «Фенікс» (5% ринку), «Мінськ» (5% ринку), «Снайге» (3% ринку).
Підприємство «Норд» випускає три марки холодильників: «Пурга», «Сіріус», «Фриз». Щорічний випуск – 1 млн. шт. Плановий обсяг поставок холодильників на вибраний цільовий ринок – 500-600 тис. шт.
Параметри холодильників та їхні вартісні характеристики подано у відповідних таблицях.
Проаналізуйте інформацію про товари та цільовий ринок. Назвіть марку холодильника, що її підприємству «Норд» треба взяти за базову. Оцініть конкурентоспроможність усіх трьох марок холодильників підприємства «Норд».
На підставі результатів аналізу із трьох марок холодильників, які виробляються підприємством, виберіть одну, яка найбільше відповідатиме умовам цільового ринку.

Задача 3    23
Визначити річну місткість ринку зубної пасти «Колгейт» у місті Києві, якщо чисельність населення 2598,8 тис.чол., з 800 опитаних осіб 185 стверджують, що користуються даною маркою зубної пасти, стандартна норма споживання 5 г при разовому використанні, 40% опитаних чистять зуби 1 раз на день, 45% два рази на день і 15% три рази на день. Використовується формула:
 
Де N - число потенційних споживачів товару;
  - частка реальних користувачів;
Н - норма споживання при разовому використанні;
  - середня кількість випадків використання протягом року; у нас протягом дня в середньому
Список використаної літератури    24

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.