Розділ 5. Просування продукції (послуг) 3
Для того, щоб досягти гарних результатів продаж недостатньо розробити та створити гарний продукт під вдалою торговою маркою, встановити відповідну ціну, вибрати зручне для споживачів місце продажу.
Політика просування являє собою будь-яку форму діяльності компанії пов’язану із інформуванням, переконанням та нагадуванням споживачам про власну торгову марку. Її мета проінформувати потенційних та існуючих споживачів про переваги власною торгової марки та стимулювання їх бажання придбати її. В сучасних умовах жорсткої конкуренції дана діяльність має місце майже на кожному ринку та політика просування відіграє визначну роль у загальній маркетинговій політиці компанії. Саме тому досить небезпечно недооцінювати важливість даної політики. Жодна приватна компанія не здатна на сьогодні вижити та бути успішною на ринку без гарної політики просування своїх торгових марок. Особливої важливості політика просування набуває на ринку пресервів. Оскільки цей ринок є ще мало розвинутим та мало відомим для України та її споживачів.
Політика просування компанії Nemiroff виконує наступні завдання:
- створення іміджу торгової марки,
- інформування про характеристики та особливості торгової марки,
- підтримка популярності торгової марки,
- зміни способу споживання,
- підтримка чи допомога учасникам каналу дистрибуції,
- сприятлива інформація про компанію.
Мету просування компанії Nemiroff можна розділити на дві великі сфери: стимулювання попиту і поліпшення образу компанії.
Для того, щоб досягти гарних результатів продаж недостатньо розробити та створити гарний продукт під вдалою торговою маркою, встановити відповідну ціну, вибрати зручне для споживачів місце продажу.
Політика просування являє собою будь-яку форму діяльності компанії пов’язану із інформуванням, переконанням та нагадуванням споживачам про власну торгову марку. Її мета проінформувати потенційних та існуючих споживачів про переваги власною торгової марки та стимулювання їх бажання придбати її. В сучасних умовах жорсткої конкуренції дана діяльність має місце майже на кожному ринку та політика просування відіграє визначну роль у загальній маркетинговій політиці компанії. Саме тому досить небезпечно недооцінювати важливість даної політики. Жодна приватна компанія не здатна на сьогодні вижити та бути успішною на ринку без гарної політики просування своїх торгових марок. Особливої важливості політика просування набуває на ринку пресервів. Оскільки цей ринок є ще мало розвинутим та мало відомим для України та її споживачів.
Політика просування компанії Nemiroff виконує наступні завдання:
- створення іміджу торгової марки,
- інформування про характеристики та особливості торгової марки,
- підтримка популярності торгової марки,
- зміни способу споживання,
- підтримка чи допомога учасникам каналу дистрибуції,
- сприятлива інформація про компанію.
Мету просування компанії Nemiroff можна розділити на дві великі сфери: стимулювання попиту і поліпшення образу компанії.