1.Довільно обрати товар або послугу та підприємство або фірму, що виробляє цей товар чи надає послугу (реально існуючі). 3
2.Провести аналіз факторів мікромаркетингового середовища функціонування обраного об'єкту на українському ринку 3
3.Провести аналіз факторів макромаркетингового середовища функціонування обраного об'єкту на українському ринку. 4
4.За результатами п.2-3 провести SWOT-аналіз діяльності обраного підприємства 6
5.Визначити цілі маркетингового дослідження. 7
6.Розробити пошукові питання та визначити обсяг необхідної інформації 7
7.Скласти опис методології збору первинної інформації та визначити границі дослідження. 8
8.Розробити анкету для проведення опитування. 9
9.Провести опитування респондентів. 10
10.Обробити результати збору первинної інформації. 13
11.Висновки 15
12.Розробити політику комунікацій 13
Список використаної літератури 16
Тип: | Контрольные |
Дата сдачи: | 15.01.2010 |
НОМЕР: | 126481 |
Язык: | украинский |