Вступ 3
Розділ І. Аналіз господарської діяльності ЗАТ "Кий Авіа" на ринку авіаперевезень 5
1.1. Стисла характеристика ЗАТ "Кий Авіа", його діяльності на ринку авіаперевезень 5
1.1.1. Стисла історія підприємства 5
1.1.2. Ринок, його характеристика, динаміка та тенденції. Попит, його генезис, характеристика та особливості 5
1.2 Аналіз внутрішнього середовища підприємства 14
1.3. Аналіз товарного асортименту 18
Розділ ІІ. Аналіз маркетингового середовища компанії 25
2.1. Аналіз макромаркетингового середовища 25
2.2. Аналіз мікромаркетингового середовища 26
2.3.1. Зведені таблиці маркетингового середовища 34
2.3.2. Висновки відносно маркетингової проблеми чи можливості 35
2.3.3. Аналіз можливостей і загроз 37
2.3.4. Результати SWOT- аналізу (аналізу сильних та слабких сторін, загроз і можливостей) 39
2.3.5. Релевантна модель конкурентної поведінки 41
ІІІ. Рекомендації щодо корегування маркетингової стратегії ЗАТ «Кий Авіа» 44
3.1. Ринкова стратегія підприємства 44
3.2. Продуктова стратегія підприємства 49
3.3. Економічна оцінка запропонованих рекомендацій 59
ВИСНОВКИ 63
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 67
Додаткова література: 69
ДОДАТКИ 71
Тип: | Курсовые |
Цена: | 300,00 грн. |
Дата сдачи: | 04.06.2010 |
НОМЕР: | 127089 |
Язык: | украинский |