Завдання 1 3
Маркетингові досліджування встановили падіння попиту на певний вид продукції. Приймається рішення щодо зменшення цін на продукцію. Керівництво підприємства доручає фінансовим менеджерам обґрунтувати величину прибутку від операційної діяльності з урахуванням різної структури витрат.
1. Визначити очікуваний обсяг реалізації з урахуванням еластичності попиту.
2. Обчислити маржинальний прибуток й операційний прибуток підприємства у базовому та прогнозному періодах.
3. Визначити рівень операційного важеля у базовому та прогнозному періодах. Пояснити економічний зміст операційного важеля.
4. Обґрунтувати найкращий варіант розвитку підприємства з урахуванням структури витрат.
Завдання 2 8
1. Використовуючи результати розрахунків попереднього завдання визначити беззбитковий обсяг виробництва у вартісному виразі (критичну виручку від реалізації продукції), розкрити економічний зміст показника.
2. Навести графічну інтерпретацію беззбиткового обсягу реалізації продукції у вартісному виразі.
3. Обґрунтувати запас фінансової міцності, зобразити показник на графіку беззбитковості, пояснити його зміст.
4. Обґрунтувати напрямки фінансової політики підприємства у межах короткострокового і довгострокового періодах.
Завдання 3 11
1. Використовуючи результати розрахунків попередніх завдань визначити прибуток, що підлягає оподаткуванню.
2. Розрахувати податок на прибуток й величину чистого прибутку підприємства.
3. Визначити економічну рентабельність активів й чисту рентабельність власного капіталу за умов різної структури капіталу.
4. Розрахувати ефект фінансового важеля, пояснити його економічну сутність.
Тип: | Контрольные |
Цена: | 50,00 грн. |
Дата сдачи: | 08.09.2009 |
ВУЗ: | КНУТД |
НОМЕР: | 126029 |
Курс: | 6 |
Язык: | украинский |