3 варіант

3 варіант

Тип:Контрольные
Цена: 50,00 грн.
Дата сдачи: 08.09.2009
ВУЗ: КНУТД
НОМЕР: 126029
Курс: 6
Язык: украинский
Fill out my online form.


Завдання 1    3
Маркетингові досліджування встановили падіння попиту на певний вид продукції. Приймається рішення щодо зменшення цін на продукцію. Керівництво підприємства доручає фінансовим менеджерам обґрунтувати величину прибутку від операційної діяльності з урахуванням різної структури витрат.
1.    Визначити очікуваний обсяг реалізації з урахуванням еластичності попиту.
2.    Обчислити маржинальний прибуток й операційний прибуток підприємства у базовому та прогнозному періодах.
3.    Визначити рівень операційного важеля у базовому та прогнозному періодах. Пояснити економічний зміст операційного важеля.
4.    Обґрунтувати найкращий варіант розвитку підприємства з урахуванням структури витрат.

Завдання 2    8
1.    Використовуючи результати розрахунків попереднього завдання визначити беззбитковий обсяг виробництва у вартісному виразі (критичну виручку від реалізації продукції), розкрити економічний зміст показника.
2.    Навести графічну інтерпретацію беззбиткового обсягу реалізації продукції у вартісному виразі.
3.    Обґрунтувати запас фінансової міцності, зобразити показник на графіку беззбитковості, пояснити його зміст.
4.    Обґрунтувати напрямки фінансової політики підприємства у межах короткострокового і довгострокового періодах.

Завдання 3    11
1.    Використовуючи результати розрахунків попередніх завдань визначити прибуток, що підлягає оподаткуванню.
2.    Розрахувати податок на прибуток й величину чистого прибутку підприємства.
3.    Визначити економічну рентабельність активів й чисту рентабельність власного капіталу за умов різної структури капіталу.
4.    Розрахувати ефект фінансового важеля, пояснити його економічну сутність.

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.