ВСТУП 3
1. ПОНЯТТЯ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ 5
1.1 Сутність та необхідність застосування комплексу маркетингу на фірмі «Омега» 5
1.2 Види та класифікація програм маркетингу 8
1.3 Маркетингові стратегії у «стратегічному наборі» підприємства 15
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ 2
2.1. Техніко-економічна характеристика промислового підприємства 2
РОЗДІЛ 3 ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТОВ «ОМЕГА» 27
3.1 Дослідження маркетингового мікросередовища 27
3.1.1. Аналіз постачальників. 27
3.1.2. Аналіз посередників 28
3.1.3. Аналіз конкурентів 29
3.1.4. Аналіз споживачів 32
3.2 Дослідження маркетингового макросередовища. 33
3.3 Комплексний SWOT-аналіз середовища фірми. 31
РОЗДІЛ 4 РОЗРОБЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ І МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ ЩОДО КОРИГУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ «ОМЕГА» В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД НАЗВА ПІДПРИЄМСТВА ЗМІН, ЯКІ ВІДБУВАЮТЬСЯ В ОТОЧУЮЧОМУ СЕРЕДОВИЩІ 34
4.1. Вплив факторів мікро- і макромаркетингового середовища на стратегію промислового підприємства 34
4.2. Маркетингове обґрунтування запропонованого заходу 37
4.3. Розроблення бюджету маркетингу 40
4.4 Розрахунок очікуваних результатів від впровадження заходу 41
4.5 Основні показники економічної ефективності 42
4.6 Вплив запропонованого заходу на показники роботи підприємства 43
ВИСНОВОК 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. 46
Тип: | Курсовые |
Цена: | 140,00 грн. |
Дата сдачи: | 06.11.2009 |
ВУЗ: | НУХТ |
НОМЕР: | 126232 |
Курс: | 4 |
Язык: | украинский |