ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ 6
1.1. Сутність маркетингу як філософії управління 6
1.2. Наукові погляди щодо маркетингу інновацій 9
1.3. Управління інноваційними процесами на маркетингових засадах 13
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ В АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВІ «НОРД» 19
2.1. Маркетингова організаційна структура підприємства та характеристика господарської діяльності 19
2.2. Оцінка ефективності використання маркетингу в ПАТ «Норд» в системі управління інноваційними процесами 24
2.3. Вплив маркетингу інноваційних процесів на конкурентоспроможність підприємства 26
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ 30
3.1. Рекомендації щодо підвищення ефективності використання маркетингу у системі управління інноваційними процесами 30
3.2. Управлінські рішення щодо інноваційного розвитку підприємства 33
ВИСНОВКИ 36
Список використаних джерел 38
Тип: | Курсовые |
Цена: | 200,00 грн. |
Дата сдачи: | 16.10.2010 |
НОМЕР: | 127273 |
Язык: | украинский |