Маркетинг у системі управління інноваційним процесам

Маркетинг у системі управління інноваційним процесам

Тип:Курсовые
Цена: 200,00 грн.
Дата сдачи: 16.10.2010
НОМЕР: 127273
Язык: украинский
Fill out my online form.


ВСТУП    3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ    6
1.1.    Сутність маркетингу як філософії управління    6
1.2.    Наукові погляди щодо маркетингу інновацій    9
1.3.    Управління інноваційними процесами на маркетингових засадах    13
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ В АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВІ «НОРД»    19
2.1. Маркетингова організаційна структура підприємства та характеристика господарської діяльності    19
2.2. Оцінка ефективності використання маркетингу в ПАТ «Норд» в системі управління інноваційними процесами    24
2.3. Вплив маркетингу інноваційних процесів на конкурентоспроможність підприємства    26
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ    30
3.1. Рекомендації щодо підвищення ефективності використання маркетингу у системі управління інноваційними процесами    30
3.2. Управлінські рішення щодо інноваційного розвитку підприємства    33
ВИСНОВКИ    36
Список використаних джерел    38

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.