ВСТУП    3
РОЗДІЛ 1. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОСЛУГ ПРИ ОБСЛУГОВУВАННІ МАСОВИХ ЗАХОДІВ    4
1.1. Характеристика видів масового обслуговування споживачів у закладах готельного господарства    4
1.2. Особливості організації культурно-масового обслуговування у закладах готельного господарства    9
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ГОСТИННОСТІ В «ПРЕЗИДЕНТ-ГОТЕЛЬ КИЇВСЬКИЙ", М. КИЇВ»    12
2.1. Загальна характеристика готелю «Президент-готель Київський»    12
2.2. Організація надання додаткових послуг в готелі «Президент-готель Київський»    17
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ ГОСТИННОСТІ ПРИ ОБСЛУГОВУВАННІ МАСОВИХ ЗАХОДІВ    23
3.1. Розробка пропозицій удосконалення проведення культурно-масових заходів  готелю "Президент-готель Київський"    23
3.2. Визначення пріоритетних напрямків удосконалення ресурсного забезпечення культурно-масового обслуговування    28
ВИСНОВОК    33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ    34
| Тип: | Курсовые | 
| Цена: | 150,00 грн. | 
| Дата сдачи: | 04.04.2012 | 
| ВУЗ: | КУТЕП | 
| НОМЕР: | 128678 | 
| Курс: | 3 | 
| Язык: | украинский | 
