ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОСЛУГ ПРИ ОБСЛУГОВУВАННІ МАСОВИХ ЗАХОДІВ 4
1.1. Характеристика видів масового обслуговування споживачів у закладах готельного господарства 4
1.2. Особливості організації культурно-масового обслуговування у закладах готельного господарства 9
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ГОСТИННОСТІ В «ПРЕЗИДЕНТ-ГОТЕЛЬ КИЇВСЬКИЙ", М. КИЇВ» 12
2.1. Загальна характеристика готелю «Президент-готель Київський» 12
2.2. Організація надання додаткових послуг в готелі «Президент-готель Київський» 17
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ ГОСТИННОСТІ ПРИ ОБСЛУГОВУВАННІ МАСОВИХ ЗАХОДІВ 23
3.1. Розробка пропозицій удосконалення проведення культурно-масових заходів готелю "Президент-готель Київський" 23
3.2. Визначення пріоритетних напрямків удосконалення ресурсного забезпечення культурно-масового обслуговування 28
ВИСНОВОК 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
Тип: | Курсовые |
Цена: | 150,00 грн. |
Дата сдачи: | 04.04.2012 |
ВУЗ: | КУТЕП |
НОМЕР: | 128678 |
Курс: | 3 |
Язык: | украинский |