ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. СУТНІСТЬ ЯКОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВАРУ ТА МОДЕЛІ ЇХ ОЦІНКИ 6
1.1. Сутність якості товарів 6
1.2. Моделі оцінки якості та конкурентоспроможності товарів 10
1.3. Матриця конкурентоспроможності нових товарів 15
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ЯКОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВАРІВ ТОВ „ЕЛЕКТРОН” 23
2.1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ „Електрон” та загальна характеристика товарів 23
2.2. Ранжування якості продукції ТОВ „Електрон” 31
2.3. Аналіз конкурентних переваг товарів підприємства 40
РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ТОВ „ЕЛЕКТРОН” 44
3.1. Аналіз проблем маркетингу при створенні нововведення та виведення його на ринок 44
3.2. Удосконалення математичних моделей розробки товарної політики 50
ВИСНОВКИ 58
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 61
Тип: | Курсовые |
Цена: | 120,00 грн. |
Дата сдачи: | 27.04.2009 |
НОМЕР: | 125961 |
Язык: | украинский |