ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ ГАЛУЗЕВОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ-КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЗА МЕТОДОМ SHELL-D.P.M. 5
1.1. Сутність галузевої конкурентоспроможності 5
1.2. Сутність аналізу галузевої привабливості-конкурентоспроможності за методом Shell-D.P.M. 9
1.3. Порівняння моделі Shell-D.P.M. з іншими моделями 12
РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА ГАЛУЗЕВОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ-КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «БОРОВКОВ ПРІНТ» 16
2.1. Загальна характеристика ТОВ «Боровков Прінт» 16
2.2. Діагностика конкурентного середовища підприємства 28
2.3. Аналіз конкурентоспроможності ТОВ «Боровков Прінт» 34
Розділ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «БОРОВКОВ ПРІНТ» ЯК НАПРЯМ ПОСИЛЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 42
3.1. Впровадження заходів по прискоренню оборотності оборотного капіталу як напрям покращення конкурентоспроможності ТОВ «Боровков Прінт» 42
3.2. Активізація рекламної діяльності підприємства 45
ВИСНОВКИ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 52
ДОДАТКИ 55
Тип: | Курсовые |
Цена: | 180,00 грн. |
Дата сдачи: | 11.12.2009 |
НОМЕР: | 126374 |
Язык: | украинский |