ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТНОЮ ПОЛІТИКОЮ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Сутність асортиментної політики торговельного підприємства 6
1.2. Фактори, що визначають асортиментну політику 10
1.3. Методичні підходи аналізу та планування асортименту торговельного підприємства 13
2. ДОСЛІДЖЕННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПП «ФАТА МОРГАНА» 19
2.1. Аналіз динаміки та структури товарообороту торговельного підприємства 19
2.2. Аналіз факторів, що визначають асортимент торговельного підприємства 38
2.3. Розробка заходів раціоналізації асортименту ПП «Фата Моргана» 45
Висновки та пропозиції 49
Список використаних джерел 52
ДОДАТКИ 54
Тип: | Курсовые |
Цена: | 250,00 грн. |
Дата сдачи: | 18.12.2009 |
ВУЗ: | КНТУ |
НОМЕР: | 126417 |
Курс: | 2/2 |
Язык: | украинский |