ВСТУП 3
1. МОЖЛИВІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РИНКУ 5
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 22
2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 22
2.2. Аналіз асортиментної політики підприємства, особливості її формування 29
3. ОБҐРУНТУВАННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 33
3.1. Визначення асортименту продукції, що планується до випуску, та обсягів попиту на неї 33
3.2. Прийняття управлінських рішень за допомогою методу аналізу беззбитковості виробництва 38
3.3. Оптимізація виробничої програми підприємства за допомогою економіко-математичних методів та ЕОМ 41
ВИСНОВКИ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51
ДОДАТКИ 54
Тип: | Курсовые |
Цена: | 150,00 грн. |
Дата сдачи: | 30.10.2009 |
ВУЗ: | КНУТД |
НОМЕР: | 126204 |
Язык: | украинский |