ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛТИКИ В ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ 5
1.1. Сутність цінової політики та планування ціни 5
1.2. Процес планування цінової політики підприємств сфери культури 8
1.3. Використання маржинального підходу для планування цінової політики в галузі культури 10
РОЗДІЛ 2. ПЛАНУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ КІНОТЕАТРУ «УКРАЇНА» 13
2.1. Загальна характеристика кінотеатру «Україна» 13
2.2. Аналіз фінансово-економічної діяльності кінотеатру «Україна» 17
2.3. Планування цінової політики кінотеатру «Україна» 23
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ В ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ 26
3.1. Напрями удосконалення діяльності підприємств культурної сфери 26
3.2. Управління цінами підприємства сфери культури як чинник покращення планування цінової політики 29
ВИСНОВОК 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37
ДОДАТКИ 39
Тип: | Курсовые |
Цена: | 180,00 грн. |
Дата сдачи: | 14.01.2010 |
ВУЗ: | ДАКМ |
НОМЕР: | 126480 |
Курс: | 3 |
Язык: | украинский |