Згідно відміток

Згідно відміток

Тип:Контрольные
Цена: 80,00 грн.
Дата сдачи: 21.12.2009
НОМЕР: 126420
Язык: украинский
Fill out my online form.

І. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА    3
Задача 1    3
Розробіть якнайбільш повний перелік ознак сегментації споживачів, які доцільно ураховувати для успішного бізнесу (будь-який з варіантів):
- для акумуляторного заводу,
- виробника холодильників,
- виробника молочної продукції,
- комбінату по виготовленню сухих сніданків,
- хлібозаводу,
- виробника рослинного масла,
- виробника лакофарбної продукції,
- фабрики по пошиттю верхнього одягу,
- фабрики іграшок

Задача 2    6
Вас запросили як консультанта по маркетингу на підприємство. Ознайомтесь з ситуацією, що склалась і планами підприємства на майбутнє. Яку організаційну структуру відділу маркетингу Ви порекомендували б керівництву. Обгрунтуйте свій вибір. Прокоментуйте чесноти і недоліки вибраної Вами структури. Зобразіть графічно.
Фірма виробляє сухі сніданки з кукурудзяної муки. Ринок збуту - практично вся територія України без східної її частини. Населення західної України, звикле до продуктів з кукурудзяної муки, споживає сухих сніданків більше, ніж населення центра і півдня України, не звикле до даного виду продукту. В стратегічних планах організації - розширення ринку збуту (охоплення ринок збуту на всій території України) і збільшення збуту у вже освоєних сегментах.

ІІ. Теоретична частина    11
1. Рівень задоволеності потреби (товарна розмаїтість, величина прибутку), оцінка рівня    11
2. Реклама. Проблеми створення реклами    16
3. Вивчення питання, що подобається споживачу (як споживачу, покупцю, людині)    21
4. Товар і споживач. Ключові фактори ринкового успіху    23
5. Способи забезпечення «безпечного» життя споживача (одноразове використання, лізинг, сервіс, навчання споживача)    27
Список використаної літератури    31

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.