Характеристика послуг з дистанційного банківського обслуговування та нетрадіційних банківських послуг

Характеристика послуг з дистанційного банківського обслуговування та нетрадіційних банківських послуг

Тип:Курсовые
Цена: 150,00 грн.
Дата сдачи: 09.03.2011
ВУЗ: УБСНБУ
НОМЕР: 127677
Язык: украинский
Fill out my online form.

ВСТУП    3
РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДИСТАНЦІЙНОГО БАНКІВСЬКОГО ОСЛУГОВУВАННЯ ТА НЕТРАДИЦІЙНИХ ПОСЛУГ    6
1.1. Необхідність та сутність дистанційного банківського обслуговування    6
1.2. Характеристика основних видів дистанційного банківського обслуговування    9
1.3. Роль нетрадиційних банківських послуг, їх значення та види    12
РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАКТИКИ НАДАННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ ПАТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ»    19
2.1. Загальна економіко-господарська характеристика ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»    19
2.2. Аналіз послуг дистанційного банківського обслуговування    22
2.3. Аналіз нетрадиційних банківських послуг    25
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА    29
3. Організація процесу надання факторингових послуг на прикладі ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»    29
ВИСНОВКИ    38
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ    40
ДОДАТКИ    43

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.