ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДИСТАНЦІЙНОГО БАНКІВСЬКОГО ОСЛУГОВУВАННЯ ТА НЕТРАДИЦІЙНИХ ПОСЛУГ 6
1.1. Необхідність та сутність дистанційного банківського обслуговування 6
1.2. Характеристика основних видів дистанційного банківського обслуговування 9
1.3. Роль нетрадиційних банківських послуг, їх значення та види 12
РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАКТИКИ НАДАННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ ПАТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ» 19
2.1. Загальна економіко-господарська характеристика ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» 19
2.2. Аналіз послуг дистанційного банківського обслуговування 22
2.3. Аналіз нетрадиційних банківських послуг 25
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 29
3. Організація процесу надання факторингових послуг на прикладі ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» 29
ВИСНОВКИ 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40
ДОДАТКИ 43
Тип: | Курсовые |
Цена: | 150,00 грн. |
Дата сдачи: | 09.03.2011 |
ВУЗ: | УБСНБУ |
НОМЕР: | 127677 |
Язык: | украинский |