ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ «ХРЕЩАТИК» 5
1.1. Загальна характеристика підприємства «Хрещатик» 5
1.1.1. Місце розташування, підпорядкованість, призначення, місткість, поверховість, рівень комфорту 5
1.1.2. Склад функціональних груп приміщень 8
1.1.3. Функціональна схема готелю «Хрещатик» 10
1.1.4. Планувальна організація технологічного процесу приміщень вестибюльної служби 12
1.1.5. Планувальна організація технологічного процесу приміщень житлового поверху 13
1.2. Аналіз технології надання готельних послуг в готелі «Хрещатик» 14
1.2.1. Структура та зміст технологічного процесу прийому та розміщення в готельному підприємстві: технологічні цикли і технологічні операції 15
1.2.2. Структура технологічного процесу експлуатації приміщень житлового поверху готельного підприємства: технологічні цикли, технологічні операції 17
1.2.3. Автоматизація технологічних процесів готельних послуг в готелі «Хрещатик» 19
1.3. Визначення рівня готельних послуг 21
1.3.1 Аналіз потреби у готельних послугах 21
1.3.2 Розрахунок об’єму наданих послуг 23
1.3.3. Визначення і аналіз рівня готельних послуг 24
Комплект документації до 1 розділу курсової роботи 25
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ «ВАРЕНИЧНА НА ХРЕЩАТИКУ» 38
2.1. Загальна характеристика підприємства «Варенична на Хрещатику» 38
2.1.1. Тип і клас підприємства, потужність, підпорядкованість 38
2.1.2. Концепція та профіль роботи ресторану 39
2.1.3. Атмосфера ресторану 40
2.1.4. Планувальна організація технологічного процесу, функціональна схема приміщень, схема технологічних потоків 40
2.2. Аналіз технології надання ресторанних послуг 42
2.2.1. Технологічні процеси підприємств харчування (структура, види, функції, зміст) 42
2.2.2. Технологічний процес перед закупівельних процедур 42
2.2.3. Технологічний процес приготування кулінарної продукції 45
2.2.4. Технологічний процес сервісного обслуговування 46
2.2.5. Автоматизація технологічних процесів ресторанних послуг 55
2.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 56
2.3.1. Основні умови підприємства, що забезпечують якість ресторанних послуг 56
2.3.2. Використання методів, що визначають показники якості 58
2.3.3. Оцінка рівня якості послуг 60
Комплект документації до 2 розділу курсової роботи 67
ВИСНОВКИ 74
Перелік використаних джерел 75
Тип: | Курсовые |
Цена: | 200,00 грн. |
Дата сдачи: | 18.05.2011 |
ВУЗ: | КУТЕП |
НОМЕР: | 128046 |
Курс: | 3 |
Язык: | украинский |