Аналіз технології надання туристських послуг на прикладі готелю Дружба

Аналіз технології надання туристських послуг на прикладі готелю Дружба

Тип:Курсовые
Цена: 200,00 грн.
Дата сдачи: 24.05.2011
ВУЗ: КУТЕП
НОМЕР: 128075
Язык: украинский
Fill out my online form.

ВСТУП    3
РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ «ДРУЖБА»    5
1.1.    Загальна характеристика підприємства «Дружба»    5
1.1.1. Місце розташування, підпорядкованість, призначення, місткість, поверховість, рівень комфорту    5
1.1.2. Склад функціональних груп приміщень    5
1.1.3. Функціональна схема готелю «Дружба»    7
1.1.4. Планувальна організація технологічного процесу приміщень вестибюльної служби    8
1.1.5. Планувальна організація технологічного процесу приміщень житлового поверху    10
1.2.    Аналіз технології надання готельних послуг в готелі «Дружба»    12
1.2.1. Структура та зміст технологічного процесу прийому та розміщення в готельному підприємстві: технологічні цикли і технологічні операції    12
1.2.2. Структура технологічного процесу експлуатації приміщень житлового поверху готельного підприємства: технологічні цикли, технологічні операції    13
1.2.3. Автоматизація технологічних процесів готельних послуг в готелі «Дружба»    14
1.3. Визначення рівня готельних послуг    15
1.3.1. Аналіз потреби у готельних послугах    15
1.3.2 Розрахунок об’єму наданих послуг    16
1.3.3. Визначення і аналіз рівня готельних послуг    16
Комплект документації до 1 розділу курсової роботи    18
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ «МАМБО»    31
2.1. Загальна характеристика підприємства «Мамбо»    31
2.1.1. Тип і клас підприємства, потужність, підпорядкованість    31
2.1.2. Концепція та профіль роботи ресторану    32
2.1.3. Атмосфера ресторану    32
2.1.4. Планувальна організація технологічного процесу, функціональна схема приміщень, схема технологічних потоків    33
2.2. Аналіз технології надання ресторанних послуг    34
2.2.1. Технологічні процеси підприємств харчування (структура, види, функції, зміст)    34
2.2.2. Технологічний процес перед закупівельних процедур    34
2.2.3. Технологічний процес приготування кулінарної продукції    36
2.2.4. Технологічний процес сервісного обслуговування    40
2.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг    41
2.3.1. Основні умови підприємства, що забезпечують якість ресторанних послуг    41
2.3.2. Використання методів, що визначають показники якості    42
2.3.3. Оцінка рівня якості послуг    42
2.3.4. Автоматизація процесів технології надання ресторанних послуг    43
Комплект документації до 2 розділу курсової роботи    44
ВИСНОВКИ    51
Список використаних джерел    52

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.