Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи проведення маркетингових досліджень 4
1.1. Поняття про товарний асортимент та необхідність його маркетингового дослідження 4
1.2. Дослідження життєвого циклу товарів 6
1.3. Формування та регулювання асортименту товарів 8
Розділ 2. Аналіз асортименту товарів і послуг та їх життєвого циклу в ТОВ «L`KAFA» 14
2.1. Загальна характеристика підприємства 14
2.2. Маркетингове дослідження товарної політики кав’ярні “ L`KAFA ” 15
2.2.1. Характеристика структури асортименту 15
2.2.2. Аналіз ширини і глибини асортименту 19
2.2.3. Оцінка господарського портфеля підприємства 22
2.2.4. Аналіз асортименту з точки зору концепції життєвого циклу товарів 26
Розділ 3. Формування маркетингової стратегії кав’ярні «L’KAFA» за результатами маркетингового дослідження 30
3.1. Основні напрями удосконалення товарної політики кав’ярні 30
3.2. Обґрунтування і вибір оптимальної маркетингової стратегії щодо управління товарним асортиментом кав’ярні 35
Висновки та пропозиції 39
Список використаної літератури 41
Додаток А 43
Тип: | Курсовые |
Цена: | 200,00 грн. |
Дата сдачи: | 09.12.2009 |
ВУЗ: | НУХт |
НОМЕР: | 126364 |
Курс: | 5 |
Язык: | украинский |