Дослідження асортименту та життєвого циклу товарів підприєства(на прикладі)

Дослідження асортименту та життєвого циклу товарів підприєства(на прикладі)

Тип:Курсовые
Цена: 200,00 грн.
Дата сдачи: 09.12.2009
ВУЗ: НУХт
НОМЕР: 126364
Курс: 5
Язык: украинский
Fill out my online form.


Вступ    3
Розділ  1.    Теоретичні  основи  проведення маркетингових  досліджень    4
1.1. Поняття  про  товарний  асортимент   та  необхідність  його  маркетингового  дослідження    4
1.2.  Дослідження  життєвого  циклу   товарів    6
1.3.  Формування  та  регулювання   асортименту  товарів    8
Розділ  2. Аналіз  асортименту  товарів  і  послуг  та їх життєвого  циклу  в  ТОВ «L`KAFA»    14
2.1.  Загальна  характеристика  підприємства    14
2.2.   Маркетингове  дослідження   товарної політики кав’ярні “ L`KAFA ”    15
2.2.1. Характеристика структури асортименту    15
2.2.2. Аналіз   ширини  і  глибини  асортименту    19
2.2.3. Оцінка господарського портфеля підприємства    22
2.2.4. Аналіз асортименту з точки зору концепції життєвого циклу товарів    26
Розділ  3.  Формування маркетингової стратегії кав’ярні «L’KAFA»     за  результатами  маркетингового  дослідження    30
3.1. Основні напрями удосконалення товарної політики кав’ярні    30
3.2. Обґрунтування і вибір оптимальної маркетингової стратегії щодо управління товарним асортиментом   кав’ярні    35
Висновки  та  пропозиції    39
Список  використаної  літератури    41
Додаток  А    43

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.