Формування маркетингової товарної політики …

Формування маркетингової товарної політики …

Тип:Курсовые
Цена: 140,00 грн.
Дата сдачи: 06.11.2009
ВУЗ: НУХТ
НОМЕР: 126230
Курс: 4
Язык: украинский
Fill out my online form.

ВСТУП    3
1. ПОНЯТТЯ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ    5
1.1. Сутність поняття «товар», «політика» і «товарна політика»    5
1.2. Формування та структура товарного асортименту підприємства.    10
2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ    16
2.1. Техніко-економічна характеристика промислового підприємства    16
РОЗДІЛ 3 ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ  «Арт-мастер»    23
3.1. Аналіз асортименту продукції промислового підприємства    23
3.2. Аналіз життєвого циклу товарів промислового призначення та кінцевого споживання    29
3.3. Дослідження портфеля товарів    33
РОЗДІЛ 4 РОЗРОБЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ І МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА     ТОВ  «Арт-мастер» 39
4.1. Основні напрями вдосконалення товарної політики    39
4.2. Маркетингове обґрунтування запропонованого заходу    41
4.3. Розроблення бюджету маркетингу    45
4.4 Розрахунок очікуваних результатів від впровадження заходу    48
4.5 Основні показники економічної ефективності    49
4.6 Вплив запропонованого заходу на показники роботи підприємства    51
ВИСНОВКИ    53
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ    54

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.