ВСТУП 3
1. ПОНЯТТЯ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ 5
1.1. Сутність поняття «товар», «політика» і «товарна політика» 5
1.2. Формування та структура товарного асортименту підприємства. 10
2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ 16
2.1. Техніко-економічна характеристика промислового підприємства 16
РОЗДІЛ 3 ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «Арт-мастер» 23
3.1. Аналіз асортименту продукції промислового підприємства 23
3.2. Аналіз життєвого циклу товарів промислового призначення та кінцевого споживання 29
3.3. Дослідження портфеля товарів 33
РОЗДІЛ 4 РОЗРОБЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ І МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Арт-мастер» 39
4.1. Основні напрями вдосконалення товарної політики 39
4.2. Маркетингове обґрунтування запропонованого заходу 41
4.3. Розроблення бюджету маркетингу 45
4.4 Розрахунок очікуваних результатів від впровадження заходу 48
4.5 Основні показники економічної ефективності 49
4.6 Вплив запропонованого заходу на показники роботи підприємства 51
ВИСНОВКИ 53
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 54
Тип: | Курсовые |
Цена: | 140,00 грн. |
Дата сдачи: | 06.11.2009 |
ВУЗ: | НУХТ |
НОМЕР: | 126230 |
Курс: | 4 |
Язык: | украинский |