ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ 5
1.1. Сутність асортименту товарів 5
1.2. Сутність асортиментної політики 7
РОЗДІЛ 2. ДОСВІД ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ В ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ ТА ЗА КОРДОНОМ 10
РОЗДІЛ 3. ХАРАКТЕРИСТИКА ТОРГОВОГО ПІДПРИЄМСТВА ПП «МОНОЛІТ Т. Б.» 15
РОЗДІЛ 4. ВИЗНАЧЕННЯ ПРАКТИКИ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ В МАГАЗИНІ 30
4.1. Дослідження асортименту ПП «Моноліт Т. Б.» 30
4.2. Аналіз обсягів продаж ПП «Моноліт Т. Б.» 32
4.3. Аналіз ефективності продаж ПП «Моноліт Т. Б.» 39
РОЗДІЛ 5. ОБГРУНТУВАННЯ УМОВ ТА ЧИННИКІВ, ЯКІ СПРИЯТИМУТЬ ПОЛІПШЕННЮ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ В РОЗДРІБНІЙ МЕРЕЖІ 43
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
ДОДАТКИ 52
Тип: | Курсовые |
Цена: | 150,00 грн. |
Дата сдачи: | 16.12.2009 |
ВУЗ: | КТГГ |
НОМЕР: | 126391 |
Курс: | 2 |
Язык: | украинский |