Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти формування 6
конкурентних переваг продукції підприємства на зовнішньому ринку 6
1.1 Конкурентні переваги фірм при виході на зовнішній ринок 6
1.2 Поняття конкурентоспроможності товару. Її параметри і їх оцінка 13
1.3 Значення маркетингу в підвищенні рівня конкурентоспроможності продукції 18
1.4 Шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції українських підприємства 21
Розділ 2. Оцінка конкурентоспроможності продукції ВАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування» 26
2.1. Організаційно - економічна характеристика підприємства 26
Рівень ціни 34
2.2 Аналіз асортименту та конкурентоспроможності товару 35
2.3 Визначення комплексної оцінки конкурентного потенціалу підприємства 52
Розділ 3. Пропозиції щодо посилення конкурентних переваг продукції ВАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування» 65
3.1 Шляхи підвищення конкурентоспроможності ВАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування» 65
3.2 Підвищення конкурентоспроможності продукції за рахунок налагодженої системи зовнішніх зносин 69
3.3 Покращення системи маркетингових досліджень і збуту продукції 76
Висновки і пропозиції 81
Список використаної літератури 84
Тип: | Курсовые |
Цена: | 200,00 грн. |
Дата сдачи: | 14.04.2010 |
ВУЗ: | КГІ |
НОМЕР: | 126856 |
Курс: | 5 |
Язык: | украинский |