ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІМІДЖУ ПОЛІТИЧНОГО ЛІДЕРА 7
1.1. Дослідження світових і вітчизняних наукових напрямків і шкіл щодо проблеми іміджу політичного лідера 7
1.2. Технологія формування іміджу політичного лідера в засобах масової інформації 11
1.3. Методологія аналізу іміджу політичного лідера 17
РОЗДІЛ 2. ТЕХНОЛОГІЯ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ Ю.ТИМОШЕНКО В ПРОЦЕСІ ВИБОРЧОЇ КАМПАНІЇ У ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ 26
2.1. Застосування політтехнологій
при формуванні іміджу Ю.Тимошенко. 26
2.2. Психологічний портрет Ю. Тимошенко: SWOT – аналіз 53
2.3. Стратегічна і тактична лінії виборчої кампанії Ю.Тимошенко як складова іміджу політичного лідера 60
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ІСНУЮЧОГО ІМІДЖУ Ю. ТИМОШЕНКО В ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ 81
3.1. Політична реклама як засіб формування іміджу Ю.Тимошенко та її аналіз 81
3.2. Роль економічних та політичних новин у підтримці існуючого іміджу Ю.Тимошенко 88
3.3. Роль ЗМІ у творенні політичних міфів. Їх вплив на існуючий імідж Ю.Тимошенко 93
ВИСНОВКИ 98
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 101
Тип: | Другое |
Цена: | 1 000,00 грн. |
Дата сдачи: | 08.01.2010 |
НОМЕР: | 126394 |
Язык: | украинский |