Формування iмiджу полiтика Юлii Тимошенко засобами МасМедia

Формування iмiджу полiтика Юлii Тимошенко засобами МасМедia

Тип:Другое
Цена: 1 000,00 грн.
Дата сдачи: 08.01.2010
НОМЕР: 126394
Язык: украинский
Fill out my online form.

ВСТУП    3
РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІМІДЖУ ПОЛІТИЧНОГО ЛІДЕРА    7
1.1. Дослідження світових і вітчизняних наукових напрямків і шкіл щодо проблеми іміджу політичного лідера    7
1.2. Технологія формування іміджу політичного лідера в засобах масової інформації    11
1.3. Методологія аналізу іміджу політичного лідера    17
РОЗДІЛ 2. ТЕХНОЛОГІЯ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ Ю.ТИМОШЕНКО В ПРОЦЕСІ ВИБОРЧОЇ КАМПАНІЇ У ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ    26
2.1. Застосування політтехнологій
при формуванні іміджу Ю.Тимошенко.    26
2.2. Психологічний портрет Ю. Тимошенко: SWOT – аналіз    53
2.3. Стратегічна і тактична лінії виборчої кампанії Ю.Тимошенко як складова іміджу політичного лідера    60
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ІСНУЮЧОГО ІМІДЖУ Ю. ТИМОШЕНКО В ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ    81
3.1. Політична реклама як засіб формування іміджу Ю.Тимошенко та її аналіз    81
3.2. Роль економічних та політичних новин у підтримці існуючого іміджу Ю.Тимошенко    88
3.3. Роль ЗМІ у творенні політичних міфів. Їх вплив на існуючий імідж Ю.Тимошенко    93
ВИСНОВКИ    98
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ    101

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.