2 варіант

2 варіант

Тип:Контрольные
Цена: 50,00 грн.
Дата сдачи: 24.11.2009
ВУЗ: Авіаціоний
НОМЕР: 126279
Язык: украинский
Fill out my online form.

Теоретичні питання:
1.    Визначте основні складові елементи економічної безпеки підприємства.
2.    Охарактеризуйте алгоритм балансування набору СЗГ.
Практичне завдання:
За даними, наведеними в таблиці, необхідно здійснити аналіз конкурентоспроможності підприємств на основі аналітичного і графічного способів її оцінки. Значення для підприємства положення товару на ринку становить 0,08, товарного асортименту – 0,27, виробничого потенціалу підприємства – 0,30, методів товароруху – 0,30, можливостей збуту – 0,05.    
Синтезуючий фактор конкурентоспроможності     Параметрична одинична оцінка підприємства-постачальника товару    Ранг фактора    Інтегрований (груповий) факторний показник підприємства-постачальника товару
    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10        1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Положення на ринку     4,1    4,3    3,8    3,9    4,2    4,0    4,2    4,5    4,6    4,1    0,08                                        
Товар     3,5    3,3    3,6    3,7    3,4    3,3    3,2    3,8    3,9    3,1    0,27                                        
Виробничий потенціал     3,8    3,8    3,9    3,9    3,8    3,8    3,8    3,9    3,9    3,9    0,30                                        
Методи товароруху     3,6    3,5    3,5    3,3    3,6    3,6    3,7    3,8    3,9    4,0    0,30                                        
Можливості збуту     3,8    3,9    3,7    3,6    4,0    3,9    3,9    3,9    4,0    4,2    0,05                                        
Сумарна оцінка     Х    1,00                                        
Коефіцієнт конкурентоспроможності, КС    Х    х                                        

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.