Аналіз організації гостинності в туристичних комплексах на прикладі.....

Аналіз організації гостинності в туристичних комплексах на прикладі.....

Тип:Курсовые
Цена: 150,00 грн.
Дата сдачи: 14.02.2013
НОМЕР: 129226
Язык: украинский
Fill out my online form.

ВСТУП    7
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ В ТУРИСТИЧНИХ КОМПЛЕКСАХ    9
1.1. Нормативно-правове регулювання суб’єкту господарювання    9
1.2. Характеристика послуг гостинності, їх зміст, функції, особливості    14
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ДІЙ КЕРІВНИКА ЩОДО НАДАННЯ ПОСЛУГ РОЗМІЩЕННЯ    19
2.1. Організація гостинності в роботі служби прийому та обслуговування    19
2.2. Організація гостинності обслуговування на житлових поверхах    21
2.3. Організація гостинності при наданні послуг харчування    25
2.4. Організація безпечних умов надання послуг гостинності    32
2.5. Обґрунтування доцільності офіційно-розпорядчих, нормативних та довідкових документів з організації надання послуг гостинності    34
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ    37
3.1. Показники якості та методи оцінки якості послуг    37
3.2. Проектування якості послуги    45
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ    53
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ    57
ДОДАТКИ

Связь с нами! Мобильный: +38 (098) 486-23-17

Звоните в любое удобное для Вас время.

НАШИ КОНТАКТЫ

Обращаясь в нашу компанию для заказа курсовой работы или другой письменной работы, нужно заполнить форму на сайте или позвонить по телефону. Чтобы выполнить заказ качественно, нам необходимо получить максимум информации о требованиях к заказу, методических рекомендациях, правилах оформления, количеству источников и сроках выполнения.