ВСТУП 7
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ В ТУРИСТИЧНИХ КОМПЛЕКСАХ 9
1.1. Нормативно-правове регулювання суб’єкту господарювання 9
1.2. Характеристика послуг гостинності, їх зміст, функції, особливості 14
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ДІЙ КЕРІВНИКА ЩОДО НАДАННЯ ПОСЛУГ РОЗМІЩЕННЯ 19
2.1. Організація гостинності в роботі служби прийому та обслуговування 19
2.2. Організація гостинності обслуговування на житлових поверхах 21
2.3. Організація гостинності при наданні послуг харчування 25
2.4. Організація безпечних умов надання послуг гостинності 32
2.5. Обґрунтування доцільності офіційно-розпорядчих, нормативних та довідкових документів з організації надання послуг гостинності 34
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ 37
3.1. Показники якості та методи оцінки якості послуг 37
3.2. Проектування якості послуги 45
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 53
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 57
ДОДАТКИ
Тип: | Курсовые |
Цена: | 150,00 грн. |
Дата сдачи: | 14.02.2013 |
НОМЕР: | 129226 |
Язык: | украинский |