Вступ 3
Розділ 1. Сутність, значення і особливості автоматизації управління в сучасному готельному комплексі 6
1.1. Теоретичні аспекти та сучасні тенденції автоматизації управління готелем 6
1.2. Особливості функціонування інформаційної системи у готельному господарстві 9
1.3. Основні види сучасних систем автоматизації управління готелем та їх характеристика 14
Розділ 2. ШЛЯхи Застосування інтернет-технологій в готельному комплексі “Предслава” 18
2.1. Організаційна характеристика готелю “Предслава” 18
2.2. Аналіз застосування інформаційних технологій в управлінні якістю готельних послуг 23
2.3. Дослідження впливу систем бронювання та резервування на результати діяльності готелю 34
Розділ 3. Основні тенденції розвитку та впровадження комплексної автоматизації управління в готельному господарстві 39
3.1. Розвиток процесів автоматизації управління продажами готельного комплексу 39
3.2. Впровадження комплексної системи
автоматизації управління готелем 41
Висновки 47
Список використаної літератури 51
Тип: | Курсовые |
Цена: | 200,00 грн. |
Дата сдачи: | 07.12.2009 |
НОМЕР: | 126334 |
Язык: | украинский |